Gå til innhold

"Hjernebølge-trening" med Neuro Programmer

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg ville bare høre om noen har erfaring med dataprogrammet Neuro Programmer 2 ?

Det er såkalt hjernebølge-trening, hvis det finnes et sånt norsk ord. "Brainwave entraining" på engelsk. Det går rett og slett ut på å spille av lyder med frekvenser som ligger nær de naturlige elektriske svingningene i hjernen. Jeg skal ikke prøve å gå dypt ned i hvorfor det fungerer, eller OM det fungerer, men det virker ganske logisk for meg som er mekanisk ingeniør med svingnings-erfaring oppi mente :)

Uansett, jeg har hatt stort hell med programmet når det kommer til å sovne. Jeg har ganske enkelt puttet på en "session" som heter Sleep Induction. Den varer i femti minutter og jeg sovner inn til noe som minner meg om å stå på dekket av en god gammel ferje, med sjøsprøyten og den sikre dunkingen fra dieselmotoren.

Jeg har bare brukt 15-dagers prøveperioden av programmet, men vurderer seriøst å kjøpe det. Er det noen som har erfaring med programmet? Jeg vet at søvn-induksjonen fungerer på meg, men har ikke merket at noen andre sessions har fungert på meg, men så har jeg ikke prøvd mye heller.

Hadde vært flott om en fagperson ville kommentert dette også. Det høres jo alltids ut som svada en sånn sak som dette :)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...