Gå til innhold

Toalett-trang på kjøpesenter etc

Anbefalte innlegg

Lurer på det meste og de fleste...

Hei... det jeg nå skal fortelle om, er noe jeg har slitt med i lang tid... det oppstår når jeg er ute på kjøpesenter eller andre steder hvor det er "crowdy"...

Må sånn på toalettet, nemlig... lurer på hva jeg skal gjøre med problemet mitt... det er jo sannsynligvis psykisk dette...

Altså det er ikke angst/nerver altså... for det er ikke tissing det går på... det er mer... folk, helt vanlige folk, hvem som helst egentlig, minner meg så sterkt om avføring at kroppen min tydeligvis tror at jeg har satt meg på en ramme og dermed prøver å "legge en kabel"...

Det går som regel bra, da... men om jeg har tidkrevende ærend, og folk oppfører seg ekstra poopy, så hender det faktisk at jeg begynner å hallisunere...

En skal ikke le av en mann som holder på å drite ut boxern sin mens han ser masse svære kuruker stå i kø for å skaffe seg et eksemplar av den nye boka til Eli Hagen.

Fortsetter under...

Jeg får ofte en følelse når jeg er ute på noe at jeg må "flykte" inn på toalettet for og få fred. At det er trygt der.

Kjøpesenter, tannlege, lege.. etc..

Kan ikke si jeg kjenner meg igjen så sterkt som du skriver at kroppen reagerer såpass. Men jeg får følelse om at enten så må jeg kaste opp eller så må jeg komme meg på do, selv om jeg egentlig ikke må på do.

Når du skriver at du hallusinerer så lurer jeg på hvordan du føler dette, mener du at du blir svimmel og at du kanskje ser "prikker" forran øynene, eller lignende, at kroppen føles merkelig? og "out of place"..

Kunne det ikke tenkes at det faktisk bare er nærvene? At det er angst, og du reagerer med en streng trang til og måtte gå på do?

Jeg har over lang tid passet på at jeg alltid går på do før jeg går ut. Kanskje det ville hjelpe, at du faktisk vet at du faktisk ikke kommer til og ha en ulykke?

Jeg er langt fra ekspert eller noe..

Når har du neste legetime nå ? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...