Gå til innhold

siste psykolog time-katastrofe

Anbefalte innlegg

Gjest urquell

Jeg hadde min siste psykologi time igaar. Jeg har vaert hos behandleren min i 2 aar, og han har hjulpet meg ,mye. I den siste tiden har jeg foelt meg veldig nedprioritert, han har ofte hatt noesdtime hos tannlege og maatte avlyste timene vaare. Det begynte og foele som om det var kode for:jeg vil ikke se deg mer.

Igaar gikk jeg til det nye kontoret hans. Jeg har velding vonde minner om psykehuset han naa var i, noe jeg hadde fortalt ham. Jeg klarte saa vidt og komme meg inn i bygningen, og var veldig skjelven og klarte nesten ikke snakke. Han viste ingen forstaeelse, og ble veldig overrasket da jeg forklarte dette med bygget enda jeg hadde fortalt ham foer.

Det foeletes saa meningsloest, og jeg ble saa skuffet over hans manglende forstaaelse. Jeg kunne faa fler timer om jeg ville, men han gjorde det klart at han ikke trodde jeg trengte det. Virket som en provosasjon for og faa meg til og aapne meg opp, men jeg var livredd bare ved og sitte i kontoret hans.

Jeg bestemte meg for og gaa, forklarte at jeg ikke kunne klare og komme itl dette bygget igjen,

Jeg er saa veldig lei meg paa maaten dette endte, og jeg kjenner at jeg er eitrende sint paa psykologen. Jeg haade saa lyst til at hans skulle forstaa, eller ihvertfall hoere paa meg, isentdenfor og gaa gjennom en sjekkliste jeg nesten ikke klarte og svare paa, og 'glemme' grunnen til at jeg var saa ordknapp og stresset.

Jeg er litt raadvil paa hva jeg boer gjoere naa. Jeg vil gjerne forklare hva som skjedde, og si takk for alle tingene han har hjulpet meg med. Faa avsluttet tingene mye bedre. Jeg sa ingenting da jeg dro-saa ikke paa ham engang....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274208-siste-psykolog-time-katastrofe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brevdua

Slik skal du ikke gå og føle det. Send ham et brev hvor du forklarer hvordan du følte og hvordan du har det med avslutningen.

Det er viktig for hvordan du videre vil tenke og føle rundt denne psykologen at avslutningen blir bra.

Synes egentlig at han har opptrått litt klønete og uprofft rundt denne avslutningen jeg da.

Skriv et brev, be om en ny time. Dette skal du gjøre for deg selv

Lykke til

Dette var trist å lese.

Skriv et brev til behandleren din om hvordan du opplevde situasjonen og hvordan du har tolket hans atferd den senere tiden.

Det er ingen grunn til at du skal avslutte terapien på denne måten. Brett opp ermene og ta tak i situasjonen, det har du mye å vinne på.

Lykke til :-)

Gjest urquell

Dette var trist å lese.

Skriv et brev til behandleren din om hvordan du opplevde situasjonen og hvordan du har tolket hans atferd den senere tiden.

Det er ingen grunn til at du skal avslutte terapien på denne måten. Brett opp ermene og ta tak i situasjonen, det har du mye å vinne på.

Lykke til :-)

takk for raad. jeg har skrevet et brev til psykologen i helgen der jeg har forklart hvordan jeg foelte siste time hadde vaert, og forklarte hvorfor det var vanskelig for meg og vaere i bygningen. Jeg foeler allerede at vi har hatt en mer positiv avslutning siden jeg fikk forklart alle tingene jeg ikke klarte og si sist.

Selvom han kanskje ikke skriver noe tilbake, har jeg ihvertfall faatt sagt alt jeg trenger og si.

takk for raad. jeg har skrevet et brev til psykologen i helgen der jeg har forklart hvordan jeg foelte siste time hadde vaert, og forklarte hvorfor det var vanskelig for meg og vaere i bygningen. Jeg foeler allerede at vi har hatt en mer positiv avslutning siden jeg fikk forklart alle tingene jeg ikke klarte og si sist.

Selvom han kanskje ikke skriver noe tilbake, har jeg ihvertfall faatt sagt alt jeg trenger og si.

Bra gjort:-)

Håper psykologen svarer deg og at dere kan fortsette med samtaler til du er mere klar for en avslutning, men du har rett i at du med dette brevet i allefall har ryddet godt opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...