Gå til innhold

emosjonell ustabil-behandling?

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente paa 26 år, jeg har vaert til behandling hos psykiatrisk avdeling i 2 år, og etter det 1.5 år hos psykolog. Jeg har nylig avsluttet behandlingen, da jeg foelet behov for og vaere alene litte granne. Det siste året har jeg hatt time hver 2-3 maaned saa det er mer vedlikehold enn noe annet.

Jeg er dignosert meg emosjonell ustabli pf og har hatt over 5 episoder meg dyp depresjon, med overdoser, overspising og innleggelse ved pyskehus, og klart og vaere fri fra disse handlingene i over 1 aar.

N står jeg uten behandling og er redd for og vaere alene, eller jeg er redd for og ikke gjenkjenne tegnene på nedturene tidlig nok til og takle hverdagen.

Jeg har problemer med og sovne, jeg våkner kl 4 om morgenen lyst opplagt, jeg krampegråter flere ganger om dagen. Jeg er innesluttet på jobb, overfoelsom for den minste ting, overspiser og foeler at jeg må kaste opp men klarer ikke. Hodet foeles fyllt av bommulsdotter, og tankegangen min er i en konstant loop. Foeler meg fanget i mitt eget hode.

Dette har bare vart i 3-4 måneder, saa det er jo ikke så lenge. i og med at jeg ikke er under behandling lenger(behndlingen ble avsluttet for 2 måneder siden) er jeg litt raadvill for hva jeg skal gjoere. Boer jeg fortsette og finne ut av dette selv, eller boer jeg prove og faa hjelp igjen? Når jeg har avsluttet behandlingen, hvor kan jeg hendvende meg da? Er veldig usikker på hva jeg boer gjoere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274211-emosjonell-ustabil-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...