Gjest Jente31 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Det skal jeg gjøre! Jeg tror jo at jeg har taklet dette riktig til nå...men jeg blir fylt med en vanvittig redsel...og det å samle seg sammen å si de rette tingene krever enormt konsentrasjon...panikken lurer under.... Jeg er så glad for den enormt lange tråden du har fått istand her. ;-) det er mange som kjenner seg igjen og som bryr seg...det må jo være godt? Skjønner godt at panikken brer seg hos deg. Det hadde det sikkert gjort hos meg også. Men jeg synes du takler det bra og gjør de riktige tingene. Jeg tror det er viktig at du er der for henne og forsøker å holde deg rolig, men vise at du tar henne alvorlig og er glad i henne. Og det gjør du jo. Ja, det er veldig godt med støtte her. Det er så utrolig mange flotte og hjelpsomme mennesker her på DOL. Det er et eget miljø liksom, et godt og varmt et. Man tar vare på hverandre, gamle som nye, dolere. Er derfor jeg er her. kansje forblir jeg en doler jeg også At tråden skulle bli så lang hadde jeg i min villeste fantasi ikke trodd. Men det er godt å kjenne at folk bryr seg om en, og at en blir tatt på alvor. Jeg har kommet langt med det, og selvtilliten min er annerledes i dag, enn den var for et halvt år siden Jeg syns det er bra at man kan lære av hverandre, og hverandres tråder. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Skjønner godt at panikken brer seg hos deg. Det hadde det sikkert gjort hos meg også. Men jeg synes du takler det bra og gjør de riktige tingene. Jeg tror det er viktig at du er der for henne og forsøker å holde deg rolig, men vise at du tar henne alvorlig og er glad i henne. Og det gjør du jo. Ja, det er veldig godt med støtte her. Det er så utrolig mange flotte og hjelpsomme mennesker her på DOL. Det er et eget miljø liksom, et godt og varmt et. Man tar vare på hverandre, gamle som nye, dolere. Er derfor jeg er her. kansje forblir jeg en doler jeg også At tråden skulle bli så lang hadde jeg i min villeste fantasi ikke trodd. Men det er godt å kjenne at folk bryr seg om en, og at en blir tatt på alvor. Jeg har kommet langt med det, og selvtilliten min er annerledes i dag, enn den var for et halvt år siden Jeg syns det er bra at man kan lære av hverandre, og hverandres tråder. Ps. Har sendt ny mail til deg, men vet ikke om den er kommet frem. Jeg har problemer med å få sendt noen ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.