Gå til innhold

NHD - pasienthandboka - nedtrappings syndrom

Anbefalte innlegg

Gjest engsteligmaobruker

Jeg rotet meg inn på denne siden

www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=18516

Les det som står om MAOIs --- gjelder dette og Aurorix eller de gamle Mao

Trodde Aurorix var av de mest ukompliserte og begynne og slutte med. Hvis så skulle være at aurorix kan gi sånne symptomer som beskrevet i denne boka, er det i så fall en overgang??? og er det verre til lenger man går på dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274216-nhd-pasienthandboka-nedtrappings-syndrom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg antar at du er den som har skrevet mange innlegg om all verdens mulige og umulige komplikasjoner en kan få ved å ta Aurorix.

Om du følger legens råd og trapper ned over 3 mnd når du en gang evt skal slutte med medisinen, vil dette gå helt bra.

Dette må være skrevet av farmakologer. De har en tilbøyelighet til å ikke være av denne verden.

Livet har farer. En kan ikke beskytte seg mot alt.

Gjest engsteligmaobruker

Jeg antar at du er den som har skrevet mange innlegg om all verdens mulige og umulige komplikasjoner en kan få ved å ta Aurorix.

Om du følger legens råd og trapper ned over 3 mnd når du en gang evt skal slutte med medisinen, vil dette gå helt bra.

Dette må være skrevet av farmakologer. De har en tilbøyelighet til å ikke være av denne verden.

Livet har farer. En kan ikke beskytte seg mot alt.

Hei og takk for svar. Jeg har stillt deg mange spørsmål om Aurorix på grunn av at jeg tror du er den i landet som vet mest om denne medisinen:0)) Har desverre dårlig erfaring med AD, og er derfor redd alle bivirkninger. Men siden du selv sier at du ville bruke Aurorix dersom du ble deprimert på grunn av bivirkningsprofilen, tok jeg sjansen.-- Tross min engstelse. Og derfor blir det naturlig å spørre deg om ting og tang angående denne medisin. Men nå vet jeg kanskje det meste på godt og vondt:=))(( Takker igjen for alle svar. Fastlegen min vet nemlig ingen ting om denne medisinen(ingen ting utover det som står i felleskatalogen), så jeg føler på en måte at du er min oppfølger. Håper det er greit. Skal slutte å søke mer på nettet:=))Har ikke godt av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...