Gå til innhold

slank ved jogging

krkr

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har et enkelt spørsmål...Hvordan er effekten ved 20-22 minutters jogging, daglig, når det gjelder å tape hudfett/fett? over brystpartiet, mage, hofte osv..og hva bør jeg gjøre annerledels hvis dette ikke funker? og har du et diet forslag som kan hjelpe meg med å tape Fett/Hudfett i samband med jogging. Mine mål er: 180 cm 90 KG.. håper på svar! hilsen gutt 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke helt sikker på den direkte effekten, men jeg vil faktisk anbefale deg å gå i høyt tempo istedet for å jogge.. Ved jogging\løping er 40% av det fettet du forbrenner underhuds fett, mens ved rask gange er tilsvarende tall 60%. Du må jo selvsagt gå lengere enn du jogger, men det du har igjen for det i lengden..

Så jeg anbefaler deg å ta deg en 45min-1t lang spasser tur , da skal du gå ikke gå fortere enn at du greirer å snakke, men føler at du helst vil la være.

Du kan også prøve ett kosttilskudd som heter "Tonalin", det hjelper deg med fordeling av muskler og fett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Higgins

Er ikke helt sikker på den direkte effekten, men jeg vil faktisk anbefale deg å gå i høyt tempo istedet for å jogge.. Ved jogging\løping er 40% av det fettet du forbrenner underhuds fett, mens ved rask gange er tilsvarende tall 60%. Du må jo selvsagt gå lengere enn du jogger, men det du har igjen for det i lengden..

Så jeg anbefaler deg å ta deg en 45min-1t lang spasser tur , da skal du gå ikke gå fortere enn at du greirer å snakke, men føler at du helst vil la være.

Du kan også prøve ett kosttilskudd som heter "Tonalin", det hjelper deg med fordeling av muskler og fett..

Tonalin = CLA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Gunnar Oppheim, Instruktør

Hei,

slanking er en ypperlig treningsaktivitet for å forbrenne kalorier. En halvtime hver dag er en fin treningsmengde. Men husk å bygg deg opp til dette gradvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...