krkr Skrevet 16. mai 2001 Del Skrevet 16. mai 2001 Hei! jeg har et enkelt spørsmål...Hvordan er effekten ved 20-22 minutters jogging, daglig, når det gjelder å tape hudfett/fett? over brystpartiet, mage, hofte osv..og hva bør jeg gjøre annerledels hvis dette ikke funker? og har du et diet forslag som kan hjelpe meg med å tape Fett/Hudfett i samband med jogging. Mine mål er: 180 cm 90 KG.. håper på svar! hilsen gutt 16. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhj Skrevet 17. mai 2001 Del Skrevet 17. mai 2001 Er ikke helt sikker på den direkte effekten, men jeg vil faktisk anbefale deg å gå i høyt tempo istedet for å jogge.. Ved jogging\løping er 40% av det fettet du forbrenner underhuds fett, mens ved rask gange er tilsvarende tall 60%. Du må jo selvsagt gå lengere enn du jogger, men det du har igjen for det i lengden.. Så jeg anbefaler deg å ta deg en 45min-1t lang spasser tur , da skal du gå ikke gå fortere enn at du greirer å snakke, men føler at du helst vil la være. Du kan også prøve ett kosttilskudd som heter "Tonalin", det hjelper deg med fordeling av muskler og fett.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Higgins Skrevet 18. mai 2001 Del Skrevet 18. mai 2001 Er ikke helt sikker på den direkte effekten, men jeg vil faktisk anbefale deg å gå i høyt tempo istedet for å jogge.. Ved jogging\løping er 40% av det fettet du forbrenner underhuds fett, mens ved rask gange er tilsvarende tall 60%. Du må jo selvsagt gå lengere enn du jogger, men det du har igjen for det i lengden.. Så jeg anbefaler deg å ta deg en 45min-1t lang spasser tur , da skal du gå ikke gå fortere enn at du greirer å snakke, men føler at du helst vil la være. Du kan også prøve ett kosttilskudd som heter "Tonalin", det hjelper deg med fordeling av muskler og fett.. Tonalin = CLA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 Hei, slanking er en ypperlig treningsaktivitet for å forbrenne kalorier. En halvtime hver dag er en fin treningsmengde. Men husk å bygg deg opp til dette gradvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.