Gjest Klaraklegg Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Måtte le litt av denne.....) http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=4131# 0 Siter
Gjest rævablus Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 den fikk ihvertfall smilebåndet i aksjon hehe 0 Siter
Gjest pianoguy Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Er det virkelig mulig for gutter å kontrollere penisen på denne måten? Den der var jo ekstrem....lol... 0 Siter
morsan Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Er det virkelig mulig for gutter å kontrollere penisen på denne måten? Den der var jo ekstrem....lol... "Er det virkelig mulig for gutter å kontrollere penisen på denne måten?" ???? Han bare slengte med kølla - intet mer hokus pokus enn det! Eller tror du musikken kom av at kølla daska borti stoffet? ;-) 0 Siter
kanratama Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Denne linke må da være ulovlig?? Kjønnsorgan i bevegelse... 0 Siter
Gjest Bykle Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 "Er det virkelig mulig for gutter å kontrollere penisen på denne måten?" ???? Han bare slengte med kølla - intet mer hokus pokus enn det! Eller tror du musikken kom av at kølla daska borti stoffet? ;-) He he,den var god ) 0 Siter
Gjest pianoguy(girl) Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 "Er det virkelig mulig for gutter å kontrollere penisen på denne måten?" ???? Han bare slengte med kølla - intet mer hokus pokus enn det! Eller tror du musikken kom av at kølla daska borti stoffet? ;-) hehe, nei...men jeg trodde det var noen muskler involvert i daskinga. Altså at den rykket opp pga noen uante muskler i selve utstyret. Tilsvarende PC-muskel hos jenter....if you understand. Men nå ser jeg selvsagt at dette kun gjelder litt harmløs slenging med hoftene 0 Siter
morsan Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 hehe, nei...men jeg trodde det var noen muskler involvert i daskinga. Altså at den rykket opp pga noen uante muskler i selve utstyret. Tilsvarende PC-muskel hos jenter....if you understand. Men nå ser jeg selvsagt at dette kun gjelder litt harmløs slenging med hoftene *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.