Gå til innhold

Muse'um i Oslo!

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har lyst til å ha en dag i Oslo, hvor jeg besøker noen muse'um. Hvilken muse'um er bra, skaper en viss interesse?

Jeg har vært på tektnisk museum noen ganger og de på Bygdøy. Noen jeg burde ha besøkt?

Skrevet

Hadde det vært meg, Tacomix, så ville jeg ha gått på vakre, gamle Nasjonalgalleriet, som ligger i Universitetsgata, rett rundt hjørnet for Universitetet med aulaen og det. Og da har du hele Karl Johan etterpå, og kan ta deg en te eller en øl, og se på folk! (Gå på Grand kafé, så kan du både se ut av vinduet på folk og se de gamle kunstnerne på maleriet i bakgrunnen! Løksuppe og pils er det billigste!)

Gjest Tacomix
Skrevet

Hadde det vært meg, Tacomix, så ville jeg ha gått på vakre, gamle Nasjonalgalleriet, som ligger i Universitetsgata, rett rundt hjørnet for Universitetet med aulaen og det. Og da har du hele Karl Johan etterpå, og kan ta deg en te eller en øl, og se på folk! (Gå på Grand kafé, så kan du både se ut av vinduet på folk og se de gamle kunstnerne på maleriet i bakgrunnen! Løksuppe og pils er det billigste!)

Tusen takk for ditt svar til meg:o) Har en dag i Oslo til disposisjon når jeg skal hjem igjen fra ferie. Så har lyst til å gjøre noe koselig. Det var et koselig svar du ga meg med bra tips:), tusen takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...