Gå til innhold

motløs

Gjest matt og sliten

Anbefalte innlegg

Gjest matt og sliten

Har jobbet som vikar i mange år, uten å få fast jobb.

Tar vel lett på meg alt for mye i forhold til helsen, for å vise at jeg gjør en god jobb og i håp om at det en gang skal bli min tur. Sliter med angst/depresjon og er for tiden gradert sykemeldt, noe som ikke er så gunstig når du ønsker jobb. Gråter på jobb. Prøver å skjule det og kjemper for å prøve å holde meg oppe. Kjenner at energien og drivkraften forsvinner mer og mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274245-motl%C3%B8s/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes slitsomt ut ja!! Kanskje en ferie er netopp det du trenger, overraske ett eldre familiemedlem som kanskje føler seg litt ensom og vil ha litt selskap av deg? Hadde kanskje vært hyggelig og få litt avstand fra alt, sammtidig som du bruker tiden din til og være sammen med noen du kanskje ikke har sett på lenge og som er mye alene. Så føler du kanskje litt at det blir en verdifull "ferie" som ikke bare hjelper deg, men andre også.

Kanskje hun eller ham har noe fin livserfaring og dele også, vet jo aldri!! :)

Bare ett sprøtt forslag, sorry ! *forsiktig klem* :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274245-motl%C3%B8s/#findComment-2217777
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...