Gjest matt og sliten Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Har jobbet som vikar i mange år, uten å få fast jobb. Tar vel lett på meg alt for mye i forhold til helsen, for å vise at jeg gjør en god jobb og i håp om at det en gang skal bli min tur. Sliter med angst/depresjon og er for tiden gradert sykemeldt, noe som ikke er så gunstig når du ønsker jobb. Gråter på jobb. Prøver å skjule det og kjemper for å prøve å holde meg oppe. Kjenner at energien og drivkraften forsvinner mer og mer. 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Hørtes slitsomt ut ja!! Kanskje en ferie er netopp det du trenger, overraske ett eldre familiemedlem som kanskje føler seg litt ensom og vil ha litt selskap av deg? Hadde kanskje vært hyggelig og få litt avstand fra alt, sammtidig som du bruker tiden din til og være sammen med noen du kanskje ikke har sett på lenge og som er mye alene. Så føler du kanskje litt at det blir en verdifull "ferie" som ikke bare hjelper deg, men andre også. Kanskje hun eller ham har noe fin livserfaring og dele også, vet jo aldri!! Bare ett sprøtt forslag, sorry ! *forsiktig klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.