Gå til innhold

æsj, gått opp i vekt :-(

vanilje

Anbefalte innlegg

Klarer ikke la være å veie meg hver eneste dag, vet det er dumt, men klarer ikke la være. Dagsformen er helt avhengig av hvilke tall som står på vekta. Og nå har jeg gått opp ca 400g og synes alt er bare dritt. Har utrolig lyst til å ha et enormt etekick. Kyllingen og broccolien i frysern ler stygt av meg :-(

Litt motivasjon anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt variere en hel kg fra den ene dagen til den andre, blir overhodet ikke klok på det. Men jeg tror du kan ta det helt med ro. :-)

Og kylling og broccoli er jo sunt da, kanskje det er tid for middag snart? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt variere en hel kg fra den ene dagen til den andre, blir overhodet ikke klok på det. Men jeg tror du kan ta det helt med ro. :-)

Og kylling og broccoli er jo sunt da, kanskje det er tid for middag snart? :-)

Mm, er nettopp det at det er sunt som får frem motviljen min. Hadde jeg hatt noe som helst usunt i huset, så kan jeg love at det hadde vært borte lenge før jeg hadde sett på kyllingen m.m.

Men ja, er kanskje tid for middag snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå mer på ski ...*s*

Er snøen borte nå?

Pøh...du som ikke gidder å lese mail en gang *snurt*

Nei, skal ikke ut på ski, selvom det fortsatt er skiføre her, eller det er det om man kommer seg opp på fjellene her. Er glad bare jeg slipper vinterskoene nå om dagen...også hadde jeg ikke sagt nei til pizza elns akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh...du som ikke gidder å lese mail en gang *snurt*

Nei, skal ikke ut på ski, selvom det fortsatt er skiføre her, eller det er det om man kommer seg opp på fjellene her. Er glad bare jeg slipper vinterskoene nå om dagen...også hadde jeg ikke sagt nei til pizza elns akkurat nå...

Det er dessverre utsolgt for alle typer pizza i hele Norge!

Også har jeg lest mail (for ett minutt siden), og mener bestemt det er noe galt med hotmailen min som ikke sørger for at jeg sjekker den oftere...

For ordens skyld; i Nord-Norge er det også utsolgt for all annen type mat enn den broccolien og kylllingen du har i fryseren!

God middag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også har jeg lest mail (for ett minutt siden), og mener bestemt det er noe galt med hotmailen min som ikke sørger for at jeg sjekker den oftere...

For ordens skyld; i Nord-Norge er det også utsolgt for all annen type mat enn den broccolien og kylllingen du har i fryseren!

Kyllingen i frysen snur rompa til og fiser i broccoliens retning! Hjemmelaga pizza med tynn bunn er vel neeesten sunt...?

*shit-stirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææææh....

oki da, blir vel kylling da... er egentlig ikke så ille det, men litt kylling og 1 tonn med broccoli gir ikke helt det samme kicket som visse andre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingen i frysen snur rompa til og fiser i broccoliens retning! Hjemmelaga pizza med tynn bunn er vel neeesten sunt...?

*shit-stirer*

Det er ikke meg du skal overtale, men frosken ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*shit-stirer*

Blir ingen stjerne for fin språkbruk i dag, nei!

Og med den mengden ost du bekler pizzaen med, så er den ikke i nærheten av å være kalorifattig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mm, er nettopp det at det er sunt som får frem motviljen min. Hadde jeg hatt noe som helst usunt i huset, så kan jeg love at det hadde vært borte lenge før jeg hadde sett på kyllingen m.m.

Men ja, er kanskje tid for middag snart

I see.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vekt som bare viser hver 1/2 kilo. Som værst kan vekta variere 1 1/2 kilo fra en dag til neste.

Men jeg vet godt at dersom jeg spiser og trener bra en uka så viser vekta nedgang selv om det plutselig skjer et hopp en dag.

Stå på så er vekta "bedre" i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*shit-stirer*

Hahaha! Den var god ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...