Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne bytte familien min ut med en som er litt mer vennlig innstilt til omgivelsene sine.

Jeg trenger noen søsken, både mindre og større, noen som jeg kan slarve med, småkrangle og være sammen med.

Jeg trenger nye foreldre, bytte med noen som ikke misbruker og krangler, ikke driver psykisk terror og knuser meg som en liten mygg bare med et blikk. Ikke kommer med kritiske kommentarer til utseende, klær, tankene mine og planer over hva jeg har lyst til å gjøre med livet mitt.

Jeg ønsker at den nye familien skal ha humor, være kreative og oppfordre og støtte til egne selvstendige valg.

Jeg vil ha en familie som liker å være sammen, uten noen form for skjulte antydninger til misnøye. En familie som kan le seg skakk av en mimelek elns.

Trenger ny familie snarest, før den jeg har får meg under jorda ca 60år før tida.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274252-ny-familie-%C3%B8nskes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter med de samme tankene som deg, du er ikke alene!!!

Har en kynisk familie som ikke bryr deg en døyt!!!!!

jeg blir gjerne din søster men da må vi søke en mamma og pappa også he he

Ja, det er akkurat den der foreldre-biten jeg gjerne helst vil finne, noen med omtanke og omsorg.

Men en gjeng med søsken er også bra

Ja, det er akkurat den der foreldre-biten jeg gjerne helst vil finne, noen med omtanke og omsorg.

Men en gjeng med søsken er også bra

Jeg vet ikke om det er mulig å skaffe det når en er voksen.

Men det er sikkert noen snille som har ekstra plass!! Men hvor blir man

kjent med en familie liksom.......

Kanskje best å prøve å lage en egen familie etterhvert, og være alt annet en ens

egene foreldre har vært!!

Jeg vet ikke om det er mulig å skaffe det når en er voksen.

Men det er sikkert noen snille som har ekstra plass!! Men hvor blir man

kjent med en familie liksom.......

Kanskje best å prøve å lage en egen familie etterhvert, og være alt annet en ens

egene foreldre har vært!!

Noen sa til meg en gang at venner er den familien man velger selv.

Jeg valgte henne til familie, nå er hun død, kun 27 år gammel

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...