Gå til innhold

Nede i en dyp bølgedal

Anbefalte innlegg

Melba1365380968

Jeg er så langt nede i en dyp bølgedal nå. Jeg er så fortvilt, sliten og forbanna på meg selv. Hvorfor kan jeg ikke bli bedre? Hvorfor klarer jeg ikke å gjøre noe positivt for meg selv slik at jeg kan føle meg litt bedre? Hvorfor må alt svartmales og alle tanker bli katastrofetanker. Jeg vet jo at det er pga den j--- ptsd'en. Ikke får jeg sove for tiden. Jeg ligger bare og er livredd og har full panikk over hva framtiden vil bringe av katastrofer.

Jeg klarer så vidt å holde hodet over vannet for tiden, og bare fordi jeg får hjelp til det. Men nå er to av behandlerne mine bortreist og syk i to uker, og jeg klarer ikke med min beste evne å se for meg hvordan jeg skal holde ut... Jeg er så redd og fortvilt over min egen håpløse situasjon. Ja, den er håpløs. Hodet mitt fungerer jo ikke, og kroppen er tynnslitt. Det eneste jeg merker i den er et hjerte som slår dobbelt så fort som det burde.

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274253-nede-i-en-dyp-b%C3%B8lgedal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaster ned et tau jeg, så kan jeg dra deg opp 1 trappetrinn , så kan vi stå her og skrike sammen til de der oppe om at vi holder på og skli ned igjen :)

Det er veldig tungt nå, men dette kommer til og gå over tror jeg, skrik og slå i puta litt nå, også håper jeg i morgen du vil føle deg litt bedre, eller kanskje i overimorgen... Det kommer iallefall til og gå over, og du kommer til og få en bedre dag snart!! Sikker på det jeg !

Er det noe mat du ikke har spist på lenge? Kanskje det kunne hjelpe på og holde tankene unna, prøve og lage noe du aldri har smakt før.. men det er vel ikke så lett og gjøre noe som helst hvor du er nå..

*Deler mentos med Melba* :)

Melba1365380968

Kaster ned et tau jeg, så kan jeg dra deg opp 1 trappetrinn , så kan vi stå her og skrike sammen til de der oppe om at vi holder på og skli ned igjen :)

Det er veldig tungt nå, men dette kommer til og gå over tror jeg, skrik og slå i puta litt nå, også håper jeg i morgen du vil føle deg litt bedre, eller kanskje i overimorgen... Det kommer iallefall til og gå over, og du kommer til og få en bedre dag snart!! Sikker på det jeg !

Er det noe mat du ikke har spist på lenge? Kanskje det kunne hjelpe på og holde tankene unna, prøve og lage noe du aldri har smakt før.. men det er vel ikke så lett og gjøre noe som helst hvor du er nå..

*Deler mentos med Melba* :)

Takk for mentosen... den gjorde godt etter fiskekaker til middag. Nå går jeg og legger meg i utgangsposisjon i sofaen. Kanskje jeg orker å reise meg opp en gang.

Takk for mentosen... den gjorde godt etter fiskekaker til middag. Nå går jeg og legger meg i utgangsposisjon i sofaen. Kanskje jeg orker å reise meg opp en gang.

Fiskekaker! mmm.. glemt hvordan det smaker jeg. Er det som fiskegrateng?

Soffan er jo perfekt, ingen dyne og hjemme seg under, holde seg våken med litt TV i noen timer til !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...