Gjest Truxal Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg står på 225 mg efexor, og er på tross av det på vei rett i bunn. Vet fra tidligere erfaring at jeg blir dårlig av høyere dose efexor. Har tidligere brukt Tolvon uten å reagere på denne, og nå tenkte jeg at jeg kunne supplere med Tolvon i tillegg til efexordosen jeg står på. Spørsmålet er hvor mye Tolvon jeg kan begynne med, hvor fort jeg kan trappe opp, og hvor høyt jeg kan gå i dosering. Det haster med svar, greier ikke holde hodet over vannet mange dagene til. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Start med 30 mg. Øk med 30 om du ikke er bedre etter to uker. Over 90 mg er spesialistbehandling når det gis i kombinasjon. 0 Siter
Gjest Truxal Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Start med 30 mg. Øk med 30 om du ikke er bedre etter to uker. Over 90 mg er spesialistbehandling når det gis i kombinasjon. Tusen takk for svar. Legen min er sykmeldt og psykologen på ferie så nå trengte jeg virkelig din hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.