Gå til innhold

jeg såg det vrikelig ikke selv...

Anbefalte innlegg

Gjest pølr

hei!!

jeg har spiseforstyrelse, mne jeg er heldig vis på vei ut..etter mange små skritt frem og alltid noen tilbake..men det som skremmer meg er at jeg virkelig hatt feil speilbilde av meg selv..jeg har jo vert overbevist til de grader at jeg var smellfeit, at jeg åt for mye, at folk glode på meg forsi de syns jeg var så feit at jeg var kvalm ol...

selv om alle sa jeg var mager, jeg var undervektig i forhold til BMI, klærne falt av ol...og jeg såg det ikke, men jeg ser det nå..jeg er virkelig mager, altfor mager, knokklete og uten fett i det hele tatt...og det har jeg plutselig sett nu...

skremmende å tenke på hva hjernen gjorde med meg, som om jeg var hjernevasket...

så mitt råd til dere alle er at dere når dere får kommentarer på at dere er tynne/magre, lav BMI , da er det på tide å stoppe opp og tenke på hvor det skal ende!!

spisefortsyrrelsen forsvinner ikke selv om jeg ser at jeg er tynn nå,jeg har fortsatt er sært forhold til mat, men jeg er på vei!!

og dere, slutt å unnskyld dere når dere "klager"!! det er viktig å få det ut, det dårlige og det bra..og vi lærer alle av alle og føler medfølelse!!:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/27426-jeg-s%C3%A5g-det-vrikelig-ikke-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...