Gjest shakeyourmoneymaker Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jeg jobber ca. 50-60% deltid. Nå skal jeg sikkert ha noen uker fri i sommerferien. Hvordan er det med lønn, får man som deltidsarbeider noe lønn når man har ferie? Jeg er grønn på lønn- har ikke peiling! Så jeg tør ikke å spørre arbeidsgiver med fare for at hun skal oppfatte meg som en idiot 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Du vil få feriepenger regnet ut fra det du tjente forrige året. Hadde du ikke inntekt da vil du ikke få feriepenger. 0 Siter
Sofline Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Du får ikke lønn i ferien, men feriepenger. Hvis du ikke tjente penger i fjor, får du ikke noe. 0 Siter
Speak Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Om du jobbet i fjor, så har du opptjent feriepenger. Disse vil bli utbetalt når du har ferie. (Dvs. mange utbetaler alle feriepengene i juni, men da får du jo bare spare disse pengene til du skal ha ferie) 0 Siter
Gjest Peyta Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jeg fikk lønn i sommerferien når jeg arbeidet for helsevesenet, veldi greit=) Jeg var deltidarbeider, så fikk dessverre kun 4000 kroner. Sørg for at de skriver deg opp på vaktliste, ellers ender du med ingenting 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.