Gå til innhold

hvordan er det med lønn i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Gjest shakeyourmoneymaker
Skrevet

Jeg jobber ca. 50-60% deltid. Nå skal jeg sikkert ha noen uker fri i sommerferien. Hvordan er det med lønn, får man som deltidsarbeider noe lønn når man har ferie?

Jeg er grønn på lønn- har ikke peiling! Så jeg tør ikke å spørre arbeidsgiver med fare for at hun skal oppfatte meg som en idiot :P

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du vil få feriepenger regnet ut fra det du tjente forrige året. Hadde du ikke inntekt da vil du ikke få feriepenger.

Skrevet

Du får ikke lønn i ferien, men feriepenger. Hvis du ikke tjente penger i fjor, får du ikke noe.

Skrevet

Om du jobbet i fjor, så har du opptjent feriepenger. Disse vil bli utbetalt når du har ferie. (Dvs. mange utbetaler alle feriepengene i juni, men da får du jo bare spare disse pengene til du skal ha ferie)

Skrevet

Jeg fikk lønn i sommerferien når jeg arbeidet for helsevesenet, veldi greit=) Jeg var deltidarbeider, så fikk dessverre kun 4000 kroner. Sørg for at de skriver deg opp på vaktliste, ellers ender du med ingenting

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...