Sofline Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Huff og huff, denne menneskelige tendensen til å knytte seg til materielle verdier og ikke klare å gi slipp på dem! Jeg tror de fleste nordmenn hadde hatt godt av å KASTE! Kaste, kaste, kaste! Vi tar vare på så mange ting som vi ikke trenger. "Greit å ha, du veit aldri når du får bruk for det". "Min første kalkulator, kosedyret mitt, mitt første penal..." Kast det! Jo mindre du eier, jo mer fri er du. Og det skader deg at folk har et forhold til barndomshytta si fordi...? 0 Siter
Gjest ikke nu Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Huff og huff, denne menneskelige tendensen til å knytte seg til materielle verdier og ikke klare å gi slipp på dem! Jeg tror de fleste nordmenn hadde hatt godt av å KASTE! Kaste, kaste, kaste! Vi tar vare på så mange ting som vi ikke trenger. "Greit å ha, du veit aldri når du får bruk for det". "Min første kalkulator, kosedyret mitt, mitt første penal..." Kast det! Jo mindre du eier, jo mer fri er du. "Kast det! Jo mindre du eier, jo mer fri er du." du har helt rett, og det er det vi føler på nå, at tingene eier oss istedet for at vi eier dem ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.