Gå til innhold

Fotball

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Hva? Sitter du her enda? Nå er det jo fotball på tv! ;)

Skrevet

Jeg?

For øvrig mener jeg at det er latterlig lite liv her nå. Glad jeg skal til sjøs i morra.

hare1365380455
Skrevet

Jeg?

For øvrig mener jeg at det er latterlig lite liv her nå. Glad jeg skal til sjøs i morra.

Jobber du på båt? God tur. :)

Skrevet

Jobber du på båt? God tur. :)

På plattform.

Hvem holder du med i kveld?

Skrevet

Man ser da på fotballkamp og titter innom DOL samtidig :)

Blir en veldig spennende kamp ikveld!

Gjest Tacomix
Skrevet

Her er det ei som ikke har fått med seg at det er fotball på tven, så hvem spiller?

hare1365380455
Skrevet

Her er det ei som ikke har fått med seg at det er fotball på tven, så hvem spiller?

Chelsea Liverpool på tv3.

hare1365380455
Skrevet

Man ser da på fotballkamp og titter innom DOL samtidig :)

Blir en veldig spennende kamp ikveld!

Hehe, det går fint det... ;)

hare1365380455
Skrevet

På plattform.

Hvem holder du med i kveld?

Det hadde vært kult med Man. U. og Liverpool i en finale, da.

:)

Gjest Tacomix
Skrevet

Chelsea Liverpool på tv3.

Oki:) Kjekt å vite:)

hare1365380455
Skrevet

Oki:) Kjekt å vite:)

Jobber du med oppgave eller leser i kveld?

Gjest Tacomix
Skrevet

Jobber du med oppgave eller leser i kveld?

Nei, jeg har avsluttet dagens arbeid. Har ikke jobbet på noen timer nå. Startet litt rolig igjen med oppgavene idag. Er passe sliten etter de andre oppgavene jeg har skrevet. Så jeg måtte begynne rolig. Er fortsatt litt sliten.

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg har avsluttet dagens arbeid. Har ikke jobbet på noen timer nå. Startet litt rolig igjen med oppgavene idag. Er passe sliten etter de andre oppgavene jeg har skrevet. Så jeg måtte begynne rolig. Er fortsatt litt sliten.

Ja, det er viktig med gode pauser!

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, det er viktig med gode pauser!

De tar jeg på noen timer i slengen nå:) Jobber mer og mer fram til fristene, nå er jeg bare så sliten at jeg ikke orker å tenke på oppgaver riktig enda. Selv om jeg har begynt igjen idag. Men i morgen er det enda mer jobb, heldigvis bare litt over en måned til sommeren:)

Hvordan går det med deg og dine studier?

Skrevet

Det hadde vært kult med Man. U. og Liverpool i en finale, da.

:)

Eller en reprise av Milan-Liverpool fra 2005.

hare1365380455
Skrevet

De tar jeg på noen timer i slengen nå:) Jobber mer og mer fram til fristene, nå er jeg bare så sliten at jeg ikke orker å tenke på oppgaver riktig enda. Selv om jeg har begynt igjen idag. Men i morgen er det enda mer jobb, heldigvis bare litt over en måned til sommeren:)

Hvordan går det med deg og dine studier?

Det går fint. Siste del nå og da har jeg et årsstudium til sommeren. :) Så fram til sommeren skal jeg jobbe med en stor oppgave.

Gjest Tacomix
Skrevet

Det går fint. Siste del nå og da har jeg et årsstudium til sommeren. :) Så fram til sommeren skal jeg jobbe med en stor oppgave.

Ja, da forstår jeg at du gleder deg til sommeren:) Håper dine oppgaver går bra. Jeg gleder meg så til juni måned. FERIE. Jeg er så sliten nå at jeg kunne ta ferie nå, men får vel prøve en måned til:)

hare1365380455
Skrevet

Ja, da forstår jeg at du gleder deg til sommeren:) Håper dine oppgaver går bra. Jeg gleder meg så til juni måned. FERIE. Jeg er så sliten nå at jeg kunne ta ferie nå, men får vel prøve en måned til:)

Ja, vi får holde hverandre oppe! Greit å skrive her og motivere hverandre....

Gjest Tacomix
Skrevet

Ja, vi får holde hverandre oppe! Greit å skrive her og motivere hverandre....

Ja, vi må holde hverandre oppe. Det er veldig godt å få motivasjon av andre og gi det tilbake. Da går studiene mye bedre også. Godt vi har hverandre:)

I morgen skal jeg prøve å lese 20 sider, det er mitt mål:)

hare1365380455
Skrevet

Ja, vi må holde hverandre oppe. Det er veldig godt å få motivasjon av andre og gi det tilbake. Da går studiene mye bedre også. Godt vi har hverandre:)

I morgen skal jeg prøve å lese 20 sider, det er mitt mål:)

Jeg har mye annet jeg må gjøre i morgen, men jeg burde også lest eller skrevet på oppgaven. Den krever mye arbeid, og jeg må begynne med å se på hva jeg skal ha med og sånn. Jeg har også en fagbok jeg skulle ha lest som jeg ikke har fått lest enda. :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...