Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så til de grader trøtt som det er mulig å bli tror jeg!

Jeg har sovet svært lite helt siden påsken...... hatt mye angst og stress.

Fikk en 30mg remeron av en veninne som gjorde meg "full" i nesten 24timer

men fikk ikke sove.......... hva skal jeg gjøre nå??? jeg mååå sove, i skapet

har jeg sipramil , sobril og remeron..... Hvorfor skal man ikke ta sobril, som

jeg har sett her tidligere!!!! Nå er jeg så trøtt at jeg ikke har angst, uro engang

Vil jeg sovne i kveld??? Eller prøve sobril???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274290-ndh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest benzor

SElvsagt prøver du sobril. Benzo er den beste angstmedisinen, og er også søvndyssende og avslappende. Cluet er å ikke bruke dem hver dag av fare for avhengighet. Nå er vi mange som og er avhengige av benzo, lavdose avhengige, som bruker dem daglig, og som lever vel med det. Benzo er lite giftig for kroppen og kan brukes hele livet. De har hjulpet meg utrolig mye. Hjulpet meg til å leve et tilnærmet normalt liv tross angsten. Nå må denne benzo hetsen slutte. De har vært på markedet i 40 år, og millioner av mennesker har brukt og bruker dem med fornuft.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274290-ndh/#findComment-2218408
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...