Gå til innhold

skremmende mye som skjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i sør har det vært stadig noe, ras i tunneller og nå jordras i Lillesand. En hund skal være sett løpende med reim, alene.... Jeg håper inderlig ingen er blitt tatt av raset her. Vi fikk sjekket at våre venner som bor i området, er i god behold heldigvis, de har hund....

http://www.fvn.no/nyheter/lillesand/article468303.ece

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg fikk med meg dette på nyhetene nå. Det er utrolig mye aktivitet rundt dere. Hva er det for noe med Lillesand egentlig?

Håper dette er det siste som skjedde på lang, lang tid.

Skrevet

Jeg fikk med meg dette på nyhetene nå. Det er utrolig mye aktivitet rundt dere. Hva er det for noe med Lillesand egentlig?

Håper dette er det siste som skjedde på lang, lang tid.

En kjedelig måte å få Lillesand på kartet på. Ja nå får det holde, heldigvis ser det nå ut til at det ikke var mennesker i raset.

Gjest Tacomix
Skrevet

En kjedelig måte å få Lillesand på kartet på. Ja nå får det holde, heldigvis ser det nå ut til at det ikke var mennesker i raset.

Håper det ikke var mennesker i raset. Dette raset her minner meg om det som var i Sverige på den nye veien, så jeg er glad dette er en vei som blir laget og ikke var i drift enda. Det er forferdelig at slike ting skal skje hele tiden hos dere.

Ja, det er synd at Lillesand skal bli satt på kartet slik. Å ikke alt det positive som skjer der. Jeg har bare vært i Lillesand engang jeg. Mye folk var det ute den sommerdagen. Håper å reise tilbake dit snart:)

Skrevet

Håper det ikke var mennesker i raset. Dette raset her minner meg om det som var i Sverige på den nye veien, så jeg er glad dette er en vei som blir laget og ikke var i drift enda. Det er forferdelig at slike ting skal skje hele tiden hos dere.

Ja, det er synd at Lillesand skal bli satt på kartet slik. Å ikke alt det positive som skjer der. Jeg har bare vært i Lillesand engang jeg. Mye folk var det ute den sommerdagen. Håper å reise tilbake dit snart:)

Lillesand er en kjempekoselig sommerby :) Og så har de lillesandsdagene hvor det bruker å være underholdning ute hver dag i ei drøy uke. D.D.E har hatt endel år med konsert på tomta, og da er byen snudd på hodet :) Himla morro. Havna er fylt opp med store og små båter og humøret er helt på topp blandt folk. Synd D.D.E ikke kommer i år.... Jeg spiller lite av musikken sånn til vanlig, men gud bedre for et liv de lager!! :)

Gjest Tacomix
Skrevet

Lillesand er en kjempekoselig sommerby :) Og så har de lillesandsdagene hvor det bruker å være underholdning ute hver dag i ei drøy uke. D.D.E har hatt endel år med konsert på tomta, og da er byen snudd på hodet :) Himla morro. Havna er fylt opp med store og små båter og humøret er helt på topp blandt folk. Synd D.D.E ikke kommer i år.... Jeg spiller lite av musikken sånn til vanlig, men gud bedre for et liv de lager!! :)

Når er det de Lillesand dagene? Det er ganske koselig slike dager når det skjer så mye. Det er rett og slett herlig når hele byen står på hodet noen dager:)

Skrevet

Når er det de Lillesand dagene? Det er ganske koselig slike dager når det skjer så mye. Det er rett og slett herlig når hele byen står på hodet noen dager:)

24juni t.o.m 3.juli :) Men bursdagen din feirer du vel i hjemlige trakter? Tror vi begynne ferien 1.juli, men vet ikke om vi drar avsted da.

Gjest Tacomix
Skrevet

24juni t.o.m 3.juli :) Men bursdagen din feirer du vel i hjemlige trakter? Tror vi begynne ferien 1.juli, men vet ikke om vi drar avsted da.

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal på bursdagen min. Men jeg har ett forslag med at vi kunne ha party den 27 juni i Lillesand:P Kommer ikke nærmere da for begge, hehe.

Men jeg har tenkt å reise hjem rundt bursdagstider ja, jeg vet bare ikke når. Først må jeg ha fått unna Mai reisa jeg skal på.

Det er godt med ferie, uansett om dere reiser bort eller ei. Ferie er godt uansett:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...