Gå til innhold

Sanghjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem som synger den sangen "han går som en kar, han ser ut som en kar og han kysser som en kar skàl" Den er svensk og er kanskje fra 1996 eller noe sånt. Ikke vet jeg hva den heter heller. kanskje den heter "han ser ut som en kar" ??

Skrevet

Lill-Babs?

Ja, det trodde jeg også, men finner ikke noe om det på nettet... !! mulig jeg søker dårlig. Jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ finne den sangen. Skal bruke noe av teksten til jubilant, og jeg er sent ute som vanlig :-(...

Skrevet

Lill Lindfors, muligens? Jeg husker sangen, men er ikke sikker på artisten...

Skrevet

Ja, det trodde jeg også, men finner ikke noe om det på nettet... !! mulig jeg søker dårlig. Jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ finne den sangen. Skal bruke noe av teksten til jubilant, og jeg er sent ute som vanlig :-(...

Hvor har du søkt da? Søker du på "Han går som en kar" i google så treffer du blink på andre treff... Lill Lindfors var det. Du kommer videre derfra i alle fall.

Skrevet

Lill Lindfors, muligens? Jeg husker sangen, men er ikke sikker på artisten...

Hm.. mulig det... i mine ører er det noen som sier Siw Malmquist, men jeg vet jo knapt om det er en artist engang... ;-) hm.. Dette er jo helt typisk meg... Dagen før jeg MÅÅÅÅÅÅÅ ha det, he he

Skrevet

Det ER Lill Lindfors, og du får søke på svensk.

Han går som en kar, han ser ut som en kar och han kyssar som en kar ska.

Kanskje det hjelper?

Skrevet

Hvor har du søkt da? Søker du på "Han går som en kar" i google så treffer du blink på andre treff... Lill Lindfors var det. Du kommer videre derfra i alle fall.

på yahoo

Skrevet

En sån karl:

Han går som en karl

Han ser ut som en karl

Med en kropp som en karl

Och han kysser som en karl ska

Han har charm som en karl

Han är fräck som en karl

Nonchalant som en karl

Och han rör sig som en karl ska

Men djupt därinne

Har han ett barnasinne

Och jag ska ge allt vad jag har

Till denna underbara karl

Så han blir min för hela livet

Visst kan han som en karl,

Se vad kvinnorna har

Och han ger när han tar,

Med en styrka som en karl har

Jo, han ljuger ibland

Och han dricker ibland

Men det struntar jag i,

För jag vet ju vad den karln har

Och när jag vaknar

Är det hans famn jag saknar

Ja, jag ska ge allt vad jag har

Till denna underbara karl

Så han blir min för hela livet

Åh, en sån karl

Vilken karl

Ja, jag ska ge allt vad jag har

För denna underbara karl

Han ska bli min för hela livet

Ja, han ska få allt det jag har

För denna underbara karl

Han ska bli min för hela livet

Mm, en sån karl

Åh, vilken karl

Mh, en sån karl

*Suck*

Skrevet

"Kanskje fra 1996 eller noe sånt"?!

Jeg tror du kan sette de to siste sifrene i årstallet i motsatt rekkefølge og vel så det, hvis du skjønner hva jeg mener.

Den sangen er eldgammel, akkurat som undertegnede.

Skrevet

Den ble utgitt første gang på plata "Du är den ende " i 1967.

Skrevet

"En så´n karl" heter den. Du tenker kanskje på den versjonen med Anne-Lie Rydé? Den kom ut tidlig på nittitallet, tror jeg.

Skrevet

"En så´n karl" heter den. Du tenker kanskje på den versjonen med Anne-Lie Rydé? Den kom ut tidlig på nittitallet, tror jeg.

DA var det nok den. For jeg er ganske sikker på at den kom ut omtrent da. MEN jeg fikk jo teksten her, så jeg fikk det jeg trengte ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...