serendipity Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Noen som vet hvem som synger den sangen "han går som en kar, han ser ut som en kar og han kysser som en kar skàl" Den er svensk og er kanskje fra 1996 eller noe sånt. Ikke vet jeg hva den heter heller. kanskje den heter "han ser ut som en kar" ?? 0 Siter
serendipity Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Lill-Babs? Ja, det trodde jeg også, men finner ikke noe om det på nettet... !! mulig jeg søker dårlig. Jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ finne den sangen. Skal bruke noe av teksten til jubilant, og jeg er sent ute som vanlig :-(... 0 Siter
Mirabell Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Lill Lindfors, muligens? Jeg husker sangen, men er ikke sikker på artisten... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Ja, det trodde jeg også, men finner ikke noe om det på nettet... !! mulig jeg søker dårlig. Jeg MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ finne den sangen. Skal bruke noe av teksten til jubilant, og jeg er sent ute som vanlig :-(... Hvor har du søkt da? Søker du på "Han går som en kar" i google så treffer du blink på andre treff... Lill Lindfors var det. Du kommer videre derfra i alle fall. 0 Siter
serendipity Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Lill Lindfors, muligens? Jeg husker sangen, men er ikke sikker på artisten... Hm.. mulig det... i mine ører er det noen som sier Siw Malmquist, men jeg vet jo knapt om det er en artist engang... ;-) hm.. Dette er jo helt typisk meg... Dagen før jeg MÅÅÅÅÅÅÅ ha det, he he 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 http://www.lyricsondemand.com/t/tedgrdestadlyrics/ensnkarllyrics.html 0 Siter
GoodTimes Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det ER Lill Lindfors, og du får søke på svensk. Han går som en kar, han ser ut som en kar och han kyssar som en kar ska. Kanskje det hjelper? 0 Siter
serendipity Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 http://www.lyricsondemand.com/t/tedgrdestadlyrics/ensnkarllyrics.html *smask* 0 Siter
serendipity Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Hvor har du søkt da? Søker du på "Han går som en kar" i google så treffer du blink på andre treff... Lill Lindfors var det. Du kommer videre derfra i alle fall. på yahoo 0 Siter
Mirabell Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 En sån karl: Han går som en karl Han ser ut som en karl Med en kropp som en karl Och han kysser som en karl ska Han har charm som en karl Han är fräck som en karl Nonchalant som en karl Och han rör sig som en karl ska Men djupt därinne Har han ett barnasinne Och jag ska ge allt vad jag har Till denna underbara karl Så han blir min för hela livet Visst kan han som en karl, Se vad kvinnorna har Och han ger när han tar, Med en styrka som en karl har Jo, han ljuger ibland Och han dricker ibland Men det struntar jag i, För jag vet ju vad den karln har Och när jag vaknar Är det hans famn jag saknar Ja, jag ska ge allt vad jag har Till denna underbara karl Så han blir min för hela livet Åh, en sån karl Vilken karl Ja, jag ska ge allt vad jag har För denna underbara karl Han ska bli min för hela livet Ja, han ska få allt det jag har För denna underbara karl Han ska bli min för hela livet Mm, en sån karl Åh, vilken karl Mh, en sån karl *Suck* 0 Siter
laban Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 "Kanskje fra 1996 eller noe sånt"?! Jeg tror du kan sette de to siste sifrene i årstallet i motsatt rekkefølge og vel så det, hvis du skjønner hva jeg mener. Den sangen er eldgammel, akkurat som undertegnede. 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Den ble utgitt første gang på plata "Du är den ende " i 1967. 0 Siter
tonie Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 "En så´n karl" heter den. Du tenker kanskje på den versjonen med Anne-Lie Rydé? Den kom ut tidlig på nittitallet, tror jeg. 0 Siter
serendipity Skrevet 30. april 2007 Forfatter Skrevet 30. april 2007 "En så´n karl" heter den. Du tenker kanskje på den versjonen med Anne-Lie Rydé? Den kom ut tidlig på nittitallet, tror jeg. DA var det nok den. For jeg er ganske sikker på at den kom ut omtrent da. MEN jeg fikk jo teksten her, så jeg fikk det jeg trengte ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.