Gå til innhold

Slutte brått

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten
Skrevet

Hei

Jeg har lagt på meg så mye av medisinene, så jeg er veldig fortvilet. Har det forholdsvis bra nå, og da vil jeg straffe meg selv ved og slutte med medisinene. Tror dere det kan gå bra? Hva skjer når jeg slutter med Seroquel, og Cipralex?

Gjest Stillheten
Skrevet

Skal straffe meg selv med og slutte brått. En form for selvskading .................

Skrevet

Skal straffe meg selv med og slutte brått. En form for selvskading .................

Ja ha. Det er jo destruktivt. Hvorfor skriver du det her? Et ønske om sympati? Et ønske om oppmerksomhet type "å nei det må du ikke gjøre"?

Skrevet

Ja ha. Det er jo destruktivt. Hvorfor skriver du det her? Et ønske om sympati? Et ønske om oppmerksomhet type "å nei det må du ikke gjøre"?

Jeg ville ikke sluttet brått med noen av dem, det kan gjøre det verre for deg. Jeg har sluttet brått på anti depressiva før og det gikk rett vest. Jeg tror nok synderen her er seroquel, ikke cipralex. Cipralex har faktisk vektnedgang som bivirkning.

Skrevet

Jeg ville ikke sluttet brått med noen av dem, det kan gjøre det verre for deg. Jeg har sluttet brått på anti depressiva før og det gikk rett vest. Jeg tror nok synderen her er seroquel, ikke cipralex. Cipralex har faktisk vektnedgang som bivirkning.

Man kan få både vektnedgang og og vektøkning av cipralex. Selv om det kanskje er mest sannsynlig at seroquel er synderen.

Skrevet

Tja, du vil kanskje oppnå å bli dårlig fort og i verste fall innlegges med tvangsmedisinering?

NHD sier selv at de fleste innleggelsene ved akuttavdelinger er folk som har sluttet med medisiner uten å ha gjort det i samråd med legen.

Men jøss, det er ditt liv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...