Gå til innhold

Tips for og dra seg opp om morran?

Anbefalte innlegg

Tenker eller gjør du noe spessielt for og komme deg opp om morran?

Jeg er vel ganske B-menneske, eller har en sliten kropp, synes det er tungt..

I det siste året så har jeg gjort noe som har fått meg opp.. Jeg har telt ned fra 5, lagt ned en finger om gangen. Five, four, three, two, one...også etter 1 så skal jeg bare stå opp uten og tenke, eller så har jeg feilet. Tapt.

Det har fungert ganske bra, men fungerer ikke like bra lenger.. Blir mange nedtellinger før jeg får dratt meg opp liksom :)

Ah ja,, er oppe nå i allefall. Men gjør dere noe spessielt for og stå opp? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274355-tips-for-og-dra-seg-opp-om-morran/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med melba, ikke fall for fristelsen å legge deg igjen.

Jeg må også på do, eller er så sulten at jeg bare må stå opp.

Jeg lager meg frokost, sette meg ved pc'n, sjekker mail, leser diverse nettaviser, sjekker kanskje innom dol. Etter det er jeg våken nok til å gå i dusjen.

Jeg har ikke noe problem med å stå opp... må oftest på do når jeg våkner! Problemet er vel kanskje å ikke gå inn til den varme senga igjen... "skal bare ligge i fem minutter til".... så jeg hopper rett i dusjen! No mercy!

Tell andre veien ?

Jeg står rett opp med en gang klokka ringer eller at jeg våkner. Hvis ikke tar kan det timer.

Jeg forestiller meg at jeg er en maskin:-) Jeg vet dessuten at når jeg bare står opp uansett om jeg har hodepine(noe jeg ofte har) eller føler meg dårlig så vil jeg ikke kjenne på det. Jeg er en maskin og nå skal jeg stå opp!! Dessuten er det deilig med en kopp kaffe. Jeg må ha en halvtime i ensom salighet før jeg vekker ungene. Da sitter jeg og slurper kaffe og stirrer ut av vinduene. Det er lettere å stå opp når det er lyst ute enn når det er mørkt. Om vinteren er det tungt. Men er du en maskin så går det greit da også;-)

Annonse

Det er fint å stå opp hvis man har noe å gjøre som man gleder seg til:-)

Jeg bruker ofte å huske hva jeg drømmer, og skriver det av og til ned før jeg glemmer det.

Til vanlig står jeg opp og lager meg en god kopp kaffe og setter meg ute i solen, før jeg begynner dagen. (Ellers kan jeg visst nok virke ganske sur hvis du møter meg tidlig om morgenen før jeg har fått kaffe!) :-)

Gjest melmøll

Nå i sommerhalvåret går det an å ha lyse gardiner, eller ikke trekke for gardinene, slik at du våkner naturlig av lyset. Det synes iallefall jeg er en veldig behagelig måte å våkne. Og så tror jeg på å ha en vane med noe man gjør når man står opp, eller å bestemme seg for hva man skal gjøre kvelden før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...