Gå til innhold

Hva kan jeg lage av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gulrøtter, stangselleri, paprika, agurk, tomat og vårløk.

Jeg skal ha et eller annet grønnsakstilbehør til middagen.

Skrevet

Skjær det opp i passende biter (uten tomat) og stek det mykt i olje i stekepannen, jeg kaller det for ratouille (fransk ord, som jeg ikke kjenner stavemåten til), krydre med salt, pepper og paprika.

Herlig blanding, som smaker godt.

Hilsen

Skrevet

Skjær det opp i passende biter (uten tomat) og stek det mykt i olje i stekepannen, jeg kaller det for ratouille (fransk ord, som jeg ikke kjenner stavemåten til), krydre med salt, pepper og paprika.

Herlig blanding, som smaker godt.

Hilsen

Jeg kjenner ordet, men ikke stavemåten, men jeg forbinner det mest med squash, paprika, aubergine og tomater. Men hva man kaller det er jo ikke viktig. Takk for tips!

Skrevet

Agurk, tomat og vårløk med balsamicoeddik. Passer nok ikke for barn, meg jeg synes det er veldig godt:-)

Skrevet

Agurk, tomat og vårløk med balsamicoeddik. Passer nok ikke for barn, meg jeg synes det er veldig godt:-)

Takk for tips! Det høres godt ut. Jeg har ikke barn, så den bekymringen slipper jeg. Og det barnet jeg av og til lager middag til tror jeg hadde gumlet i seg dette med stor apetitt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...