Sofline Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Gulrøtter, stangselleri, paprika, agurk, tomat og vårløk. Jeg skal ha et eller annet grønnsakstilbehør til middagen. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Skjær det opp i passende biter (uten tomat) og stek det mykt i olje i stekepannen, jeg kaller det for ratouille (fransk ord, som jeg ikke kjenner stavemåten til), krydre med salt, pepper og paprika. Herlig blanding, som smaker godt. Hilsen 0 Siter
Sofline Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Skjær det opp i passende biter (uten tomat) og stek det mykt i olje i stekepannen, jeg kaller det for ratouille (fransk ord, som jeg ikke kjenner stavemåten til), krydre med salt, pepper og paprika. Herlig blanding, som smaker godt. Hilsen Jeg kjenner ordet, men ikke stavemåten, men jeg forbinner det mest med squash, paprika, aubergine og tomater. Men hva man kaller det er jo ikke viktig. Takk for tips! 0 Siter
Speak Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Agurk, tomat og vårløk med balsamicoeddik. Passer nok ikke for barn, meg jeg synes det er veldig godt:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Agurk, tomat og vårløk med balsamicoeddik. Passer nok ikke for barn, meg jeg synes det er veldig godt:-) Takk for tips! Det høres godt ut. Jeg har ikke barn, så den bekymringen slipper jeg. Og det barnet jeg av og til lager middag til tror jeg hadde gumlet i seg dette med stor apetitt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.