morsan Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Ja, det synes jeg er helt i orden. Den eneste "homse-reklamen" som jeg har reagert på er den der to ekstremt stereotypiske homofile menn bytter om handlepose med to macho-menn, og hyler når de ser Kims potetchips. Macho-mennen hyler over grønnsakene - ikke noe kos til fotballkampen. 0 Siter
fresja Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Reklamebildet ser ok ut, dersom det ellers passer med det det reklameres for! 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Tror det er 4-5 år siden, jeg. Jøss, jaja, jeg bor på bygda 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Syns sånn reklam er helt ok. Tror det var en eller annen brusreklame som hadde 2 homofile menn med. Det var en jente som trodde den ene øyenflørtet med henne, men han smilte til mannen bak henne. Så kam han fram og de kysset hverandre. Jaja, jeg får vel begynne å se reklamepausene også Trodde ikke jeg gikk glipp av så mye jeg men.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Ja, det synes jeg er helt i orden. Den eneste "homse-reklamen" som jeg har reagert på er den der to ekstremt stereotypiske homofile menn bytter om handlepose med to macho-menn, og hyler når de ser Kims potetchips. Macho-mennen hyler over grønnsakene - ikke noe kos til fotballkampen. Den har jeg sett Men jeg tenkte ikke på dem som homoer, men mer som nerder eller noe..... 0 Siter
Mista nikket Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jaja, jeg får vel begynne å se reklamepausene også Trodde ikke jeg gikk glipp av så mye jeg men.... Kan være mye humor du går glipp av da ja. Ellers er jo reklamepausene en velsignelse når en har småting en skal ha gjort 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Kan være mye humor du går glipp av da ja. Ellers er jo reklamepausene en velsignelse når en har småting en skal ha gjort Mye skal ordnes i pausene Men mest av alt så flykter jeg pga lyden som blir så mye høyere. Hadde ikke lyden vært så forstyrrende så kunne jeg sittet. De andre i familien liker å se reklamene og det er ikke alltid like greit når jeg demper lyden. Jaja, jeg får prøve å se de reklamene som familien min sier er bra, det er jo en begynnelse 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jøss, jaja, jeg bor på bygda Pøsj, man har nå TV på bøgda også. Har liketil hørt rykter om at de viser samme programmene på bøgda som i byene. :-D 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Pøsj, man har nå TV på bøgda også. Har liketil hørt rykter om at de viser samme programmene på bøgda som i byene. :-D *gisper* Hvor skal dette ende? ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Ok, så du er vant med å se menn leier hverandre osv? Jeg jobbet på hotell for noen år siden, da så jeg det oftere. Ser lite til det i min hverdag nå. Hvor el i hvilke situasjoner ser du dem da? Jeg har vel kanskje en litt annen vennekrets enn deg. ) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Den har jeg sett Men jeg tenkte ikke på dem som homoer, men mer som nerder eller noe..... Jeg også.... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Jeg reagerer ikke noe særlig på dette i alle fall. 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Den har jeg sett Men jeg tenkte ikke på dem som homoer, men mer som nerder eller noe..... ;-) Jeg har hørt flere kommentere filmen, og alle har oppfattet det som homser. Og merkelig nok synes de fleste av dem at dette er liddelig morro... Jeg irriterer meg over at homser fremstilles som slike "skruller" som hyler "feminint" etc. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 ;-) Jeg har hørt flere kommentere filmen, og alle har oppfattet det som homser. Og merkelig nok synes de fleste av dem at dette er liddelig morro... Jeg irriterer meg over at homser fremstilles som slike "skruller" som hyler "feminint" etc. Ja skrullete og skrikete....merkelig. De er jo normale mennesker de også skulle en tro 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 Pøsj, man har nå TV på bøgda også. Har liketil hørt rykter om at de viser samme programmene på bøgda som i byene. :-D haha, jada jeg har ingen unnskylding annet enn at jeg flykter når reklamepausene starter. Får ikke med meg livets gang da tydeligvis ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 Jeg reagerer ikke noe særlig på dette i alle fall. Nei, reklamer kan ikke fenge alle. Greit når ting blir naturlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.