Gå til innhold

ok med slik reklame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det synes jeg er helt i orden.

Den eneste "homse-reklamen" som jeg har reagert på er den der to ekstremt stereotypiske homofile menn bytter om handlepose med to macho-menn, og hyler når de ser Kims potetchips. Macho-mennen hyler over grønnsakene - ikke noe kos til fotballkampen.

Skrevet

Reklamebildet ser ok ut, dersom det ellers passer med det det reklameres for!

Skrevet

Tror det er 4-5 år siden, jeg.

Jøss, jaja, jeg bor på bygda ;)

Skrevet

Syns sånn reklam er helt ok.

Tror det var en eller annen brusreklame som hadde 2 homofile menn med. Det var en jente som trodde den ene øyenflørtet med henne, men han smilte til mannen bak henne. Så kam han fram og de kysset hverandre.

Jaja, jeg får vel begynne å se reklamepausene også :) Trodde ikke jeg gikk glipp av så mye jeg men....

Skrevet

Ja, det synes jeg er helt i orden.

Den eneste "homse-reklamen" som jeg har reagert på er den der to ekstremt stereotypiske homofile menn bytter om handlepose med to macho-menn, og hyler når de ser Kims potetchips. Macho-mennen hyler over grønnsakene - ikke noe kos til fotballkampen.

Den har jeg sett Men jeg tenkte ikke på dem som homoer, men mer som nerder eller noe.....

Mista nikket
Skrevet

Jaja, jeg får vel begynne å se reklamepausene også :) Trodde ikke jeg gikk glipp av så mye jeg men....

Kan være mye humor du går glipp av da ja. Ellers er jo reklamepausene en velsignelse når en har småting en skal ha gjort

Skrevet

Kan være mye humor du går glipp av da ja. Ellers er jo reklamepausene en velsignelse når en har småting en skal ha gjort

Mye skal ordnes i pausene :) Men mest av alt så flykter jeg pga lyden som blir så mye høyere. Hadde ikke lyden vært så forstyrrende så kunne jeg sittet. De andre i familien liker å se reklamene og det er ikke alltid like greit når jeg demper lyden. Jaja, jeg får prøve å se de reklamene som familien min sier er bra, det er jo en begynnelse :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøss, jaja, jeg bor på bygda ;)

Pøsj, man har nå TV på bøgda også. Har liketil hørt rykter om at de viser samme programmene på bøgda som i byene. :-D

Mrs. Wallace
Skrevet

Pøsj, man har nå TV på bøgda også. Har liketil hørt rykter om at de viser samme programmene på bøgda som i byene. :-D

*gisper*

Hvor skal dette ende?

;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Ok, så du er vant med å se menn leier hverandre osv? Jeg jobbet på hotell for noen år siden, da så jeg det oftere. Ser lite til det i min hverdag nå. Hvor el i hvilke situasjoner ser du dem da?

Jeg har vel kanskje en litt annen vennekrets enn deg. :o)

Skrevet

Den har jeg sett Men jeg tenkte ikke på dem som homoer, men mer som nerder eller noe.....

Jeg også....

Skrevet

Jeg reagerer ikke noe særlig på dette i alle fall.

Skrevet

;-)

Jeg har hørt flere kommentere filmen, og alle har oppfattet det som homser. Og merkelig nok synes de fleste av dem at dette er liddelig morro... Jeg irriterer meg over at homser fremstilles som slike "skruller" som hyler "feminint" etc.

Skrevet

;-)

Jeg har hørt flere kommentere filmen, og alle har oppfattet det som homser. Og merkelig nok synes de fleste av dem at dette er liddelig morro... Jeg irriterer meg over at homser fremstilles som slike "skruller" som hyler "feminint" etc.

Ja skrullete og skrikete....merkelig. De er jo normale mennesker de også skulle en tro :)

Skrevet

haha, jada jeg har ingen unnskylding annet enn at jeg flykter når reklamepausene starter. Får ikke med meg livets gang da tydeligvis ;))

Skrevet

Jeg reagerer ikke noe særlig på dette i alle fall.

Nei, reklamer kan ikke fenge alle. Greit når ting blir naturlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...