Gjest jeg har det vondt Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Begynte arbeidet med å lese journalen min i dag..den var tjukkere enn en bibel og jeg klarte ikke engang komme gjennom 1/3 på tre timer.. Reksjonene var voldsomme. Først følte jeg bare en nummenhet. Så fikk jeg tankekjør, deretter en voldsom tristhet som på en måte tok over hele kroppen min..så fikk jeg angst, deretter totalt panikk..hyperventilerte..og så ble jeg sint..så sint at jeg kunne knust alt rundt meg..så ble jeg redd..og trist igjen.. Var så tøft..men vet det må til..jeg trenger å gjøre det.. 0 Siter
bibben Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Vondt med slike reaksjoner. Jeg håper du kommer til hektene etterhvert, og klarer å se det hele i et slags perspektiv, så det ikke virker så overveldene. Hvorfor valgte du å be om å se den? Jeg er usikker på om jeg skal gjøre det samme, og vurderer veldig for og i mot. 0 Siter
Gjest jeg har det vondt Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Vondt med slike reaksjoner. Jeg håper du kommer til hektene etterhvert, og klarer å se det hele i et slags perspektiv, så det ikke virker så overveldene. Hvorfor valgte du å be om å se den? Jeg er usikker på om jeg skal gjøre det samme, og vurderer veldig for og i mot. Jeg ville se den fordi....jeg har dårlig hukommelse..og fordi jeg har lett for å fortrenge ting..og flykte fra ting..var som et ledd i å bli mer "hel" om du skjønner..men var bare ikke så lett..er en tøff ting å gjøre og bør vel være gjennomtenkt.. 0 Siter
vanilje Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Husk at de som har skrevet i den journalen kun har sett deg utenfra, de er ikke inne i hodet ditt og refererer "sannheten". Det blir bestandig masse misforståelser i vanlig kommunikasjon, og er dette i en mer spesiell situasjon, så er det helt klart at du både vil bli misforstått og feilsitert. Jeg har lest hele journalen min, blir både sint og frustrert over det som står der, men vi har full mulighet til å få skrevet inn hva vi er uenige i. Jeg beroliger meg selv med at det ikke er noen som gidder lese igjennom hele den journalen, tro meg på det. 0 Siter
Gjest jeg har det vondt Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Husk at de som har skrevet i den journalen kun har sett deg utenfra, de er ikke inne i hodet ditt og refererer "sannheten". Det blir bestandig masse misforståelser i vanlig kommunikasjon, og er dette i en mer spesiell situasjon, så er det helt klart at du både vil bli misforstått og feilsitert. Jeg har lest hele journalen min, blir både sint og frustrert over det som står der, men vi har full mulighet til å få skrevet inn hva vi er uenige i. Jeg beroliger meg selv med at det ikke er noen som gidder lese igjennom hele den journalen, tro meg på det. hehe nei, jeg tror ikke noen andre gidder å lese min heller....var dobbelt så tjukk som en bibel.....Men jeg følte at det som sto der samsvarte med mine opplevelser..så det var det at jeg fikk en reaksjon etterpå..i form av fæl angst...Men jeg tror det jeg gjør er viktig. Takk for svar søte vanilje :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.