Gjest onaneringsplikt? Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Var til gyn i dag. Han spurte meg om jeg hadde sex. Jeg sa nei og at jeg nesten ikke har hatt sex på fire år. Riktignok har jeg klina/befølt/oralsex osv noen få ganger, men ikke mer. Grunnen er at jeg liksom ikke har så lyst. Gynekologen som forøvrig var en mann sa jeg må onanere. Jeg spurte om det er fordi jeg ikke skal tørke ut. Han bare lo. Hvorfor ba gynokologen meg onanere? Er det sant at man tørker ut, eller at noe fysisk skjer hvis man ikek har sex på noen år? forøvrig er jeg noen av 30. Vet ikke om det har noe å si. 0 Siter
venninde Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det er ikke onaneringsplikt i Norge! Dette var et utidig spørsmål og over grensen til det "slibrige" etter min mening. Var det ingen sykesøster der inne??? 0 Siter
Gjest onaneringsplikt? Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det er ikke onaneringsplikt i Norge! Dette var et utidig spørsmål og over grensen til det "slibrige" etter min mening. Var det ingen sykesøster der inne??? Nei, bare han..syntes det var ekkelt og ydmykende..hvordan skal jeg tolke det? Er det vanlig at gynekologer spør om sånt, eller er det over streken???? 0 Siter
venninde Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Nei, bare han..syntes det var ekkelt og ydmykende..hvordan skal jeg tolke det? Er det vanlig at gynekologer spør om sånt, eller er det over streken???? Hei! Det var klart over streken. Ikke rart du følte det ydmykende. Til informasjon så er det en sykesøster inne på kontoret til min gynekolog når han starter med selve undersøkelsen. Skulle det stikke en faen i deg så kan du jo melde fra til Helsetilsynet. Det skulle forundre meg om det bare er deg han har vært ufin mot. Du kan jo også videresende mailen din til gynekologen her inne for å få hennes mening om det som skjedde. 0 Siter
Gjest Onaneringsplikt? Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Hei! Det var klart over streken. Ikke rart du følte det ydmykende. Til informasjon så er det en sykesøster inne på kontoret til min gynekolog når han starter med selve undersøkelsen. Skulle det stikke en faen i deg så kan du jo melde fra til Helsetilsynet. Det skulle forundre meg om det bare er deg han har vært ufin mot. Du kan jo også videresende mailen din til gynekologen her inne for å få hennes mening om det som skjedde. Jeg lurer på om jeg skal gå videre ja. Var veldig ekkelt. Skal kopiere over innlegget på gyn. Takk for svar 0 Siter
venninde Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jeg lurer på om jeg skal gå videre ja. Var veldig ekkelt. Skal kopiere over innlegget på gyn. Takk for svar Det synes jeg du skal gjøre. Det vil få deg til å føle deg bedre også, tror jeg! Lykke til! 0 Siter
Gjest onaneringsplikt? Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det synes jeg du skal gjøre. Det vil få deg til å føle deg bedre også, tror jeg! Lykke til! Tusen takk :-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jeg har da aldri fått slike spørsmål fra verken mannlige eller kvinnelige leger! Frekt!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Legen din gikk over streken med det spørsmålet. Æsj, så ekkelt. 0 Siter
Gjest Feiltolking ? Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Hvis det du skriver her stemmer har han gått langt over streken, men kan det tenkest at du har feiltolket ham ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.