venninde Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jeg oppdaget i dag at frontruten min har sprukket igjen. Før påske skjedde det på grunn av steinsprut og ruten ble skiftet. Nå har det skjedd igjen .... ingen tegn til steinsprut. Jevn fin sprekk som går fra under gummilisten på siden til ca 20 cm ut på ruten. Har noen en ide om hva som kan ha skjedd??? Må jeg nok en gang betale egenandel på 2000 kr eller blir det kanskje mer denne gangen?? 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Kan de som har satt den inn ikke fått tilpasset den skikkelig? Ring dem å spør hva du kan gjøre, det er vel en slags garanti en plass? Jeg vet ikke hvordan det fungerer, men tror jeg ville kontaktet dem siden du ikke har lagt merke til steinsprut. 0 Siter
venninde Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Kan de som har satt den inn ikke fått tilpasset den skikkelig? Ring dem å spør hva du kan gjøre, det er vel en slags garanti en plass? Jeg vet ikke hvordan det fungerer, men tror jeg ville kontaktet dem siden du ikke har lagt merke til steinsprut. Ja, skulle jo tro det var en garanti. Jeg får ta en telefon i morgen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.