Gå til innhold

Yahoo-problemer igjen! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det andre gang på kort tid at jeg har problemer med å komme inn på yahoo-mailen min. Får bare beskjed om at maskina ikke får kontakt med serveren. Andre som har samme problemet nå?

Akkurat nå skulle jeg jævlig gjerne skrevet en mail!

Gjest Pontiac
Skrevet

"Yoga-problemer, igjen"..... leste jeg *ler godt*

Sorryyyyy ;)

Skrevet

JAAAAAAAAA!!!!!!!

Har 3 yahoomailkontoer, sliter like mye med alle sammen, skikkelig frustrerende :-(

Skrevet

JAAAAAAAAA!!!!!!!

Har 3 yahoomailkontoer, sliter like mye med alle sammen, skikkelig frustrerende :-(

Jeg har akkurat fått vite noe (nei, ikke noe positivt!) som jeg må ha ut av meg og derfor må dele med en spesiell venninne og jeg blir snart gal om jeg ikke får skrevet den mailen!

Skrevet

Jeg har akkurat fått vite noe (nei, ikke noe positivt!) som jeg må ha ut av meg og derfor må dele med en spesiell venninne og jeg blir snart gal om jeg ikke får skrevet den mailen!

Kan du skrive det ned i et word-dokument i mellomtiden, bare sånn for å få det litt ut av systemet og ned i skriftlig form?

Jeg klarer å komme inn på mailen, men det går usannsynlig tregt, så vet ikke om jeg får sendt noe...

Skrevet

Kan du skrive det ned i et word-dokument i mellomtiden, bare sånn for å få det litt ut av systemet og ned i skriftlig form?

Jeg klarer å komme inn på mailen, men det går usannsynlig tregt, så vet ikke om jeg får sendt noe...

Det er akkurat det jeg holder på med. :o) Men jeg antar det ligger noen mailer og venter på meg også.

Nysgjerrig? Jeg? Neeeida... ;o)

Skrevet

Det er akkurat det jeg holder på med. :o) Men jeg antar det ligger noen mailer og venter på meg også.

Nysgjerrig? Jeg? Neeeida... ;o)

Hehehe, du også sånn som sjekker mail ca 30 ganger om dagen? ;-)))

Skrevet

Hehehe, du også sånn som sjekker mail ca 30 ganger om dagen? ;-)))

Minst!

Men nå er den oppe igjen! :o)

Skrevet

Min har fungert fint i dag, men jeg har hatt enkelte problemer tidligere.

Skrevet

Minst!

Men nå er den oppe igjen! :o)

k*dder du nå? Jeg kommer fremdeles ikke inn på Yahoo! "Sorry, Unable to process request at this time -- error 999." - Jeg blir snart GAL! *AAAAAAAARGGGGHHH*

Skrevet

k*dder du nå? Jeg kommer fremdeles ikke inn på Yahoo! "Sorry, Unable to process request at this time -- error 999." - Jeg blir snart GAL! *AAAAAAAARGGGGHHH*

Kommer inn, men er sabla tregt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...