Lillemus Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Nå er det andre gang på kort tid at jeg har problemer med å komme inn på yahoo-mailen min. Får bare beskjed om at maskina ikke får kontakt med serveren. Andre som har samme problemet nå? Akkurat nå skulle jeg jævlig gjerne skrevet en mail! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 "Yoga-problemer, igjen"..... leste jeg *ler godt* Sorryyyyy 0 Siter
vanilje Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 JAAAAAAAAA!!!!!!! Har 3 yahoomailkontoer, sliter like mye med alle sammen, skikkelig frustrerende :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 JAAAAAAAAA!!!!!!! Har 3 yahoomailkontoer, sliter like mye med alle sammen, skikkelig frustrerende :-( Jeg har akkurat fått vite noe (nei, ikke noe positivt!) som jeg må ha ut av meg og derfor må dele med en spesiell venninne og jeg blir snart gal om jeg ikke får skrevet den mailen! 0 Siter
vanilje Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jeg har akkurat fått vite noe (nei, ikke noe positivt!) som jeg må ha ut av meg og derfor må dele med en spesiell venninne og jeg blir snart gal om jeg ikke får skrevet den mailen! Kan du skrive det ned i et word-dokument i mellomtiden, bare sånn for å få det litt ut av systemet og ned i skriftlig form? Jeg klarer å komme inn på mailen, men det går usannsynlig tregt, så vet ikke om jeg får sendt noe... 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Kan du skrive det ned i et word-dokument i mellomtiden, bare sånn for å få det litt ut av systemet og ned i skriftlig form? Jeg klarer å komme inn på mailen, men det går usannsynlig tregt, så vet ikke om jeg får sendt noe... Det er akkurat det jeg holder på med. ) Men jeg antar det ligger noen mailer og venter på meg også. Nysgjerrig? Jeg? Neeeida... ;o) 0 Siter
vanilje Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det er akkurat det jeg holder på med. ) Men jeg antar det ligger noen mailer og venter på meg også. Nysgjerrig? Jeg? Neeeida... ;o) Hehehe, du også sånn som sjekker mail ca 30 ganger om dagen? ;-))) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2007 Forfatter Skrevet 26. april 2007 Hehehe, du også sånn som sjekker mail ca 30 ganger om dagen? ;-))) Minst! Men nå er den oppe igjen! ) 0 Siter
vanilje Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Minst! Men nå er den oppe igjen! ) Bra!!! :-)) 0 Siter
Sofline Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Min har fungert fint i dag, men jeg har hatt enkelte problemer tidligere. 0 Siter
fnutt Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Minst! Men nå er den oppe igjen! ) k*dder du nå? Jeg kommer fremdeles ikke inn på Yahoo! "Sorry, Unable to process request at this time -- error 999." - Jeg blir snart GAL! *AAAAAAAARGGGGHHH* 0 Siter
vanilje Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 k*dder du nå? Jeg kommer fremdeles ikke inn på Yahoo! "Sorry, Unable to process request at this time -- error 999." - Jeg blir snart GAL! *AAAAAAAARGGGGHHH* Kommer inn, men er sabla tregt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.