Gjest Tryllekunstnerpiken Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Hei, jeg vet ikke så mye om sminke og kan ikke så mye om hvordan jeg bør sminke meg ut i fra mine farger. Har dere noen tips? Jeg er lysblond, min mor sier at jeg har kalde farger (hun er frisør). Øynene mine er lyseblå. Og kan ha en tendens til rødfarge i huden i ansiktet. Noen tips? .) 0 Siter
Gjest Peyta Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 http://www.kk.no/ gå inn der å ta på ``bli ny på nett``, skikkelig smart. Men om du ikke orker det, så ser jeg for meg dette: Blå/sølv øyenskygge, lysrosa/blank leppestift/lipgloss, rosefarget rouge, svak kajal/eller ikke kajal i det hele tatt. Bruk gjerne en hvit/lys øyenskygge øverst på øynene, det blå/sølv skal ikke over. Om du skal ta helt av, kjøper du en eyeliner med blå/sølv-farge og tar rett under mascaraen på de nederste øyevippene. Rougen tar du fra nederste del av kinnbeina og på skrå til de ender, ta et svakt lag rouge på hake, nese og panne. Og det viktigste av alt: Ikke la folk se at du har på deg rouge, ikke la det bli sterke merker=) Sminkemerker: Mascara: Telescopic(svart) Kajal(Jeg bruker den på Hennes, det finnes også vannfast som jeg også bruker) Rouge:(Bruker den fra Hennes) Lykke til 0 Siter
Gjest Tryllekunstnerpiken Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 http://www.kk.no/ gå inn der å ta på ``bli ny på nett``, skikkelig smart. Men om du ikke orker det, så ser jeg for meg dette: Blå/sølv øyenskygge, lysrosa/blank leppestift/lipgloss, rosefarget rouge, svak kajal/eller ikke kajal i det hele tatt. Bruk gjerne en hvit/lys øyenskygge øverst på øynene, det blå/sølv skal ikke over. Om du skal ta helt av, kjøper du en eyeliner med blå/sølv-farge og tar rett under mascaraen på de nederste øyevippene. Rougen tar du fra nederste del av kinnbeina og på skrå til de ender, ta et svakt lag rouge på hake, nese og panne. Og det viktigste av alt: Ikke la folk se at du har på deg rouge, ikke la det bli sterke merker=) Sminkemerker: Mascara: Telescopic(svart) Kajal(Jeg bruker den på Hennes, det finnes også vannfast som jeg også bruker) Rouge:(Bruker den fra Hennes) Lykke til Tusen takk for godt råd. Fikk meg til å tenke..jeg har nok sminket meg litt feil, tror jeg..ser det selv også at jeg ser litt rar ut.. 0 Siter
Gjest happygay Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 http://www.kk.no/ gå inn der å ta på ``bli ny på nett``, skikkelig smart. Men om du ikke orker det, så ser jeg for meg dette: Blå/sølv øyenskygge, lysrosa/blank leppestift/lipgloss, rosefarget rouge, svak kajal/eller ikke kajal i det hele tatt. Bruk gjerne en hvit/lys øyenskygge øverst på øynene, det blå/sølv skal ikke over. Om du skal ta helt av, kjøper du en eyeliner med blå/sølv-farge og tar rett under mascaraen på de nederste øyevippene. Rougen tar du fra nederste del av kinnbeina og på skrå til de ender, ta et svakt lag rouge på hake, nese og panne. Og det viktigste av alt: Ikke la folk se at du har på deg rouge, ikke la det bli sterke merker=) Sminkemerker: Mascara: Telescopic(svart) Kajal(Jeg bruker den på Hennes, det finnes også vannfast som jeg også bruker) Rouge:(Bruker den fra Hennes) Lykke til Æsj æsj æsj, er dere i sirukusbransjen eller? Sminke er helt borte i natta ekkelt. La vær. Vær den dere er, uten sminke. 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Æsj æsj æsj, er dere i sirukusbransjen eller? Sminke er helt borte i natta ekkelt. La vær. Vær den dere er, uten sminke. egentlig litt enig der, om du ikke har "peiling" så trenge du ikke å stresse med å "bli intressert og lære deg", om du ikke føler det er viktig. Mange ser veldig mye bedre ut som de er, enn å søle seg til med sminke. Jeg har aldri brukt det, eller noen jenter fikk på meg mascara til et juleball. jeg vaska det av før vi gikk på byen etterpå, og ingen så forskjell.. "å se så fin hun ble med mascaren vi fikk på henne!", jeg bare lo litt for meg selv.. så ikke tving deg til å lik noe du egentlig ikke kan, hvis du ikke vil da, du gjør jo så du vil. men om det du vil er å la være å sminke deg, SÅ GJØR DET! man skal ikke føle seg presset til noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.