Gjest aviaana Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jeg skal bestille billetter til et teaterstykke. Jeg går ikke så mye på teater, så derfor lurer jeg på om dette er vanlig. Det virker som om de opererer med at man sender bestilling på billetter på sms/epost/telefon, og får faktura i posten. Jeg gikk ut i fra jeg bestilte biletter og hentet dem på stedet. Vi er tre personer som skal på teater. Jeg har ikke råd til å legge ut for alle billettene og upraktisk hvis noen skulle trekke seg. hva er vanlig praksis? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Her jeg bor så kan en velge hvordan en vil ha bilettene. Om de blir sendt i posten eller å hente de selv på teateret. 0 Siter
Gjest aviaana Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Her jeg bor så kan en velge hvordan en vil ha bilettene. Om de blir sendt i posten eller å hente de selv på teateret. Må du ha betalt billetten før du kommer dit? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Må du ha betalt billetten før du kommer dit? Om en bestiller biletter igjennom e-post så kan en betale når en kommer på teateret, men vis en velger plasser selv så må en desverre betale på forhånd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.