Gå til innhold

Hvor ville du reist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du fikk ei uke fri nå i Mai og kunne reist en tur innen- eller utenlands, hvor ville du reist da?

Har ingen som kan ta seg fri og bli med på tur, men har lyst til å reise vekk.Kan gjerne være en weekend tur.

Er ei alenemor på 30 år og vant til å reise rundt litt hvis det spiller en rolle :)

Skrevet

Jeg drømmer om å se Azorene, og det tror jeg passer fint til en ukestur.

hare1365380455
Skrevet

Jeg ville reist til Island, Italia, Portugal, en norsk by jeg ikke har vært i (kanskje nord) eller noen andre steder.

tzatziki1365380058
Skrevet

Akkurat nå ville jeg valgt noe skikkelig standard, som ei lat uke i Hellas. Er så sliten.... :(

Hvis jeg ikke hadde vært så sliten, og hadde hatt penger nok, så ville jeg reist til New York. Eller til Paris - har ikke vært der på altfor lenge, og jeg elsker Paris!!

Skrevet

Jeg ville reist til Budapest og alle de herlige spa- og bademulighetene de har der. Jeg ville ha shoppet, drukket hvitvin, og kost meg som bare det. Det koster ikke så altfor mye å fly dit heller. Skal dit i august og gleder meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...