Gå til innhold

Faar du panikk naar du gaar opp i vekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjoer du om du merker at buksa strammer litt ekstra?

Skrevet

Om jeg vet at den størrelsen egentlig passer meg utmerket godt så tar jeg meg realt sammen en periode og passer på at vekta ikke øker mer. Får ikke panikk, men jeg har en vektgrense jeg skal holde meg under ja.

Skrevet

Jeg tenker: "Den har nok krympet i vask." :-)

*lol*

hare1365380455
Skrevet

Jeg tenker: "Den har nok krympet i vask." :-)

Hehe, eller at den nok har vært i tørketrommelen en tur....

Skrevet

Bestemmer meg for å skjerpe meg, om en uke. Når den uken har gått, bestemmer jeg meg for det samme....Sukk.

Skrevet

Da er det rett på butikken og kjøpe tomater, så kutter jeg ned på melk og brødmat noen uker. Det pleier å hjelpe. Nå er jeg inne i en tomatperiode, på slutten pleier jeg å bli dårlig bare jeg ser en tomat.

Jeg synes det er utrolig ubehagelig når klærne ikke sitter som de skal, og det kan noen ganger gå ut over humøret. Derfor prøver jeg å unngå at det blir for mange kg som skal vekk før jeg kaster meg over tomatene.

hare1365380455
Skrevet

Da er det rett på butikken og kjøpe tomater, så kutter jeg ned på melk og brødmat noen uker. Det pleier å hjelpe. Nå er jeg inne i en tomatperiode, på slutten pleier jeg å bli dårlig bare jeg ser en tomat.

Jeg synes det er utrolig ubehagelig når klærne ikke sitter som de skal, og det kan noen ganger gå ut over humøret. Derfor prøver jeg å unngå at det blir for mange kg som skal vekk før jeg kaster meg over tomatene.

Tomat-diett?

Skrevet

Tomat-diett?

Egentlig ikke tomatdiett, men jeg spiser veldig mye av det. Jeg er mer glad i mat enn snop, så jeg kutter ned på maten og spiser heller tomater. Den er ganske mettende i forhold til f eks gulrot. Jeg har også tomater til brødmåltidene og avslutter det hele med mye vann. Til mellommåltider spiser jeg enten tomater eller epler, evt litt andre typer grønnsaker i tillegg.

Det positive utenom min vektnedgang er at ungene spiser veldig mye grønt :) De klarer ikke å se at jeg spiser noe uten at de bare må ha det samme.

Skrevet

Egentlig ikke tomatdiett, men jeg spiser veldig mye av det. Jeg er mer glad i mat enn snop, så jeg kutter ned på maten og spiser heller tomater. Den er ganske mettende i forhold til f eks gulrot. Jeg har også tomater til brødmåltidene og avslutter det hele med mye vann. Til mellommåltider spiser jeg enten tomater eller epler, evt litt andre typer grønnsaker i tillegg.

Det positive utenom min vektnedgang er at ungene spiser veldig mye grønt :) De klarer ikke å se at jeg spiser noe uten at de bare må ha det samme.

Nå leste jeg 'tomat' så mange ganger at ordet høres helt latterlig ut ;-)

Skrevet

Hehe, eller at den nok har vært i tørketrommelen en tur....

Problemet er at jeg ikke har tørketrommen... :-)

Skrevet

Nå leste jeg 'tomat' så mange ganger at ordet høres helt latterlig ut ;-)

Ja, ikke sant, hehe. Og i tillegg ble ordet "mat" brukt, ikke rart det ble litt mye.

Nå har jeg hatt meg en sånn oransje sak, kveldens siste måltid :(

Skrevet

Ja, ikke sant, hehe. Og i tillegg ble ordet "mat" brukt, ikke rart det ble litt mye.

Nå har jeg hatt meg en sånn oransje sak, kveldens siste måltid :(

Du skal ikke sulte deg, vettu.. :-(

Skrevet

Ikke panikk men jeg slutter å kjøpe brus, chips og sjokolade når jeg blir sulten i farten til og fra noe.Jeg har nok gjort det litt for mye i min ikke-aktive periode på to mndr. I dag kjøpte jeg meg en banan og en epledrikk. Ja jeg er noen kilo for mye rundt magen nå...........................................................

Skrevet

Du skal ikke sulte deg, vettu.. :-(

Buksa strammer, så da må jeg det en periode :/

Heldigvis er det bare snakk om 2-3 kg. Jeg skal muligens veie meg i morgen, da får jeg vite svaret. Hvis jeg tør, blir skikkelig sur om det er mer enn det.

Bikinisesongen nærmer seg, du er klar over det?

Skrevet

Ikke panikk men jeg slutter å kjøpe brus, chips og sjokolade når jeg blir sulten i farten til og fra noe.Jeg har nok gjort det litt for mye i min ikke-aktive periode på to mndr. I dag kjøpte jeg meg en banan og en epledrikk. Ja jeg er noen kilo for mye rundt magen nå...........................................................

Mitt legger seg også rundt midjen. Hvorfor det? Kunne det ikke heller legge seg der det trengs mest? Jeg har jo ingen rumpe, lite pupper og tynne lår. For ikke å snakke om fingrene, som en gang ble kalt for fyrstikker.

Jeg tar av og til "bollemagens verste fiende" uten at det ser ut til å hjelpe nevneverdig :(

Skrevet

Jeg har en jeans som er tettsittende og uten stretch. Det er en kjempegrei maate aa holde vekta i sjakk paa. Skal ikke mye til foer den strammer, men det er bare bra. Da slipper jeg aa maatte skjerpe meg altfor mye :)

Skrevet

Buksa strammer, så da må jeg det en periode :/

Heldigvis er det bare snakk om 2-3 kg. Jeg skal muligens veie meg i morgen, da får jeg vite svaret. Hvis jeg tør, blir skikkelig sur om det er mer enn det.

Bikinisesongen nærmer seg, du er klar over det?

Er på slankern selv jeg, gått ned 3,5 kg på 6 uker. *stooolt* :-)

Skrevet

Panikk? Nei. Men skjerper meg. Trener endel og det jeg trener krever at det er lett å løpe fort og endre retning. Allerede etter bare noen få kg ekstra blir det mye tyngre å løpe. Noen få kg ekstra for meg betyr at jeg har skeia litt for mye ut i kostholdet, så da kutter jeg bare litt ned på sjokoladen, så brenner kroppen tilbake i matchvekt.

Skrevet

Jeg forsøker å bevege meg mer. Jeg hadde anorexia i tenårene og ønsker meg ikke tilbake til det. Så jeg rører meg litt mer, og spiser like mye, men litt sunnere. Det pleier å funke litt, men ikke nok. Jeg kompenserer med å late som jeg er slank og fornøyd :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...