Gå til innhold

Irritert på legen nå

Anbefalte innlegg

Gjest Ellipse

Sekretæren skulle gi beskjed og så skulle han ringe meg tilbake, sa hun.

Det var på mandag.

Tirsdag, onsdag, torsdag. Ingen telefon. Vel, vel.

Tenk om det var akutt? Tenk om det var noe jeg trengte hjelp med NÅ?

Men det er jo ingen fare. Selvsagt ikke. Ingenting er akutt når det gjelder Ellipse.

For Ellipse kan vente, hun har hatt livet sitt på vent i mange år allerede. Ellipse kan bare fortsette å knaske piller uten virkning, for hun har jo ingen bivirkninger heller.

Ellipse trenger ikke svar på spørsmålene sine, hun er ikke viktig, hun burde holde den dumme kjeften sin og takke for timen hun har fått tildelt i midten av juni.

Ja, han får meg jammen til å føle meg prioritert...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274394-irritert-p%C3%A5-legen-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden Ellipse er så god til å uttrykke sine følelser skriftlig, så kan hun skrive et brev til psykiateren og sende det i kveld. Der kan hun be om en time så raskt som mulig, og så må hun regne med å vente en ukes tid på svar (pga 1. mai er neste uke ganske amputert).

Skjønner at du blir irritert og oppgitt, men med alle mulighetene som finnes for at beskjeder forsvinner underveis (enten før de er overlevert, eller inne i mottakerens hode), så er det foreløpig meningsløs bruk av energi å tillegge den manglende telefonen den betydning som du finner nærliggende.

Bruk energi på å oppnå kontakt med den utilgjengelige :-)

Gjest Ellipse

Siden Ellipse er så god til å uttrykke sine følelser skriftlig, så kan hun skrive et brev til psykiateren og sende det i kveld. Der kan hun be om en time så raskt som mulig, og så må hun regne med å vente en ukes tid på svar (pga 1. mai er neste uke ganske amputert).

Skjønner at du blir irritert og oppgitt, men med alle mulighetene som finnes for at beskjeder forsvinner underveis (enten før de er overlevert, eller inne i mottakerens hode), så er det foreløpig meningsløs bruk av energi å tillegge den manglende telefonen den betydning som du finner nærliggende.

Bruk energi på å oppnå kontakt med den utilgjengelige :-)

Psssshhhh.

Dårlig forslag:-p

Men det kan være det samme. Gir blaffen.

God helg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...