Gå til innhold

Å vente på frieri - FU

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror jeg ingenting på! Det der med 9 av 10 osv.

Det er helt sikkert noen som gifter seg uten å ha overveid spørsmålet grundig nok, men det kan gjelde både dem som er superforelsket og dem som kanskje gifter seg etter mange års ugift samliv kanskje som et siste desperat forsøk på å redde forholdet.

Jeg tror faktisk at det å "gi seg hen" til sin elskede - følelsesmessig sett - tidlig i forholdet vil kunne ha stor betydning for forholdes sjanse til å lykkes. Og det å gifte seg _kan_ være en måte å gi seg hen på i denne forstand, men ikke nødvendigvis.

Jeg kjenner flere som har vært i kjæresteforhold der man har gått for mye "på vent", og denne "vente og se"-holdningen tar til slutt knekken på forholdet. Da er det bedre å klart satse på hverandre tidlig.

Men det hjelper jo ikke å formelt sett gifte seg hvis man likevel ikke satser følelsesmessig, da.

Enig med deg!

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

15

• Lillemus

5

• jubalong70

3

• willow

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da kan du glede deg til du nærmer deg 40, da ligger det lange rekker etter deg med gifteklare menn :o)

Og det verste med dem, er at de gir seg aldri... :o))

Ja,da har kameraten din temmelig dårlig tid :o)

Hehe.... Jeg håper jeg blir gift innen jeg blir 40. Jeg har i hvert fall en kandidat... :-)

Skrevet

Ser ut til at de fleste her har lagt seg nå :o)

Vi får vel dulte etter om det skal bli noe søvn på oss også :o)

Drømme om frierne ;o)

Nattklem til deg Sofline, og til dere andre som fortsatt er våkne

Takk! Selv om det ikke er natt lenger... :-)

Skrevet

Nei, det er altså den 24. Jeg så i hvert fall et TV-innslag om det i fjor, og da var det da ikke skuddår.

Hmmm, det har jeg aldri hørt om før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...