Gjest JaaP Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Har foradnret kosthold fra bare junk egentlig, til sunn mat. Gjennomført. Også begynt å bevege meg så mye det er mulig, men straffen for dette er intense magesmerter og masse luft i magan. Er det noe som er forbigående fordi magen er i sjokk, eller noe som burde sjekkes? 0 Siter
tilstede Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Vil tro dette er et overgangsfenomen.Sørg for å få i deg nok fiber bare, og drikke godt. Jeg har opplevd det samme ved omlegging av kosten, enten det går fra eller til det sunne. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det er forbigående, ja. Drikk mye vann og ta noen gode spaserturer eller få annen bevegelse. Det hjelper. 0 Siter
maire Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Hvilket kosthold hadde du før, og hva er kostholdet nå? Jeg byttet ut en god del junkfood med knekkebrød og trodde jeg skulle dø av magesmerter. Vet ikke hvorfor. Det ble bedre da jeg erstattet knekkebrød med grønsaker og frukt/yoghurt eller en liten porsjon med havregrøt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.