Gå til innhold

Prison break i kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prison break er ukas høydepunkt - det eneste jeg MÅ se!

Og så mistet jeg de første minuttene av kveldens episode....

1: Hva skjedde da Franklin (?) skulle henge seg? Hvorfor døde han ikke?

2: Hva skjedde på flyplassen med T-bag sin sekk?

Pliiiiiiiiiis - svar meg da! Tror ikke jeg har mulighet til å se reprisen i morgen...

Skrevet

1. Selvmordsforsøket ble oppdaget av fangevoktere som forhindret det. Tauet ble kuttet og han ble lagt i gulvet.

2. Da T-bag skulle hente bagasjen, oppdaget han kjente, ble redd for å bli oppdaget. Etter litt krøll forsvant bagasjen med 5 mill.

Skrevet

1. Selvmordsforsøket ble oppdaget av fangevoktere som forhindret det. Tauet ble kuttet og han ble lagt i gulvet.

2. Da T-bag skulle hente bagasjen, oppdaget han kjente, ble redd for å bli oppdaget. Etter litt krøll forsvant bagasjen med 5 mill.

OK. Takk skal du ha!!!!

En spennede serie, synes nå jeg da :-)

Gjest hekta på PB
Skrevet

OK. Takk skal du ha!!!!

En spennede serie, synes nå jeg da :-)

Det var forøvrig Brad Belleck (?), fangevokteren, som var på samme flyplassen som T-Bag. Fangevokteren oppdaget ham ikke, men T-bag gikk ut dit bagasjen blir lempet på båndet for å prøve å få tak i sekken der. Han ble oppdaget av en flyplassarbeider som trodde han skulle stjele bagasje. De begynte å slåss og T-Bag ble fanget opp av et overvåkningskamera. Tror T-Bag kom seg unna med sekken, men husker ikke helt. Er en stund siden jeg så episoden. (Har lasta ned og sett ferdig hele sessong 2.)

Skrevet

Det var forøvrig Brad Belleck (?), fangevokteren, som var på samme flyplassen som T-Bag. Fangevokteren oppdaget ham ikke, men T-bag gikk ut dit bagasjen blir lempet på båndet for å prøve å få tak i sekken der. Han ble oppdaget av en flyplassarbeider som trodde han skulle stjele bagasje. De begynte å slåss og T-Bag ble fanget opp av et overvåkningskamera. Tror T-Bag kom seg unna med sekken, men husker ikke helt. Er en stund siden jeg så episoden. (Har lasta ned og sett ferdig hele sessong 2.)

Din beskrivelse stemmer, men for meg så det ut til at T-bag måtte løpe unna uten sekken med pengene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...