Gjest this is a signature Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Jeg glemte det ikveld! Var det noe å gå glipp av? Det er jo ofte de innledende rundene som er morsomst...F***!!!! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Det var ikke innledende flaue opptak i kveld. det var fra helvetesuka i Hollywood. Kjedelig. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Ikke så mye å gå glipp av i dag. Men de er nå redusert til 24deltakere. 12Jenter og 12Gutter. Masse nerver og tårer. Ikke glem det neste gang da! 0 Siter
maire Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Kl 20.00 og 21.00 på lørdager går american idol på dansk tv 3. Men, de har kommet ganske mye lenger enn til de innledende rundene da... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1177621977' post='3600559] Det var ikke innledende flaue opptak i kveld. det var fra helvetesuka i Hollywood. Kjedelig. Jeg gikk ikke glipp av noe? Det var en del folk jeg likte og som jeg var litt spent på om gikk videre..Hadde vært gøy å se, menmen..:-) 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Jeg gikk ikke glipp av noe? Det var en del folk jeg likte og som jeg var litt spent på om gikk videre..Hadde vært gøy å se, menmen..:-) de sendte hjem hele første rekka med jenter (de sang en og en, etter 6 stk måtte alle fram og noen av dem hjem andre ikke, sikkert sett det før), og ga klar beskjed at de forventet MYE bedre resultat enn dette fra de som kom videre. skremte livet av alle andre deltagerne som satt og så på. så var det jo hun som ikke greide å bestemme seg hva hun skulle synge, men valgte sangen mora (og tante så vidt jeg fikk med meg) anbefalte henne. Hun måtte hjem. Da kom mora inn til dommerne og begynte å krangle, og jenta sto og grein og mente hun ville greid dette bedre (hun hadde vel fått en ny sjanse på autidion også tror jeg, vimset litt fram og tilbake til pcen hvor typen satt og tven så kan godt ha vært ei annen dette da) så ble han briten sinna og sa at det ikke har SANGEN men SYNGINGEN som var problemet, og at han ikke trodde det ville endret noe om hun sang noe annet. Og da ble paula sur på ham igjen og mente han var ufølsom (som vanlig) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.