Gå til innhold

Jeg er alvorlig bekymret for min kone

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei Nils, Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal formulere dette. Men, jeg tror min kone har psykiske problemer. Hun har alltid vært humørsyk, med den siste tiden har alt bare blitt verre. Hun tar til tårer veldig ofte (daglig) og synes barna og jeg er slitsomme og hun har fortalt meg at hun ikke har noen følser for meg lenger. Hun ønsker helst å være alene. Hun går rundt og er irritert og/eller deprimert hele tiden. Det virker som om alt vi gjør (barna og jeg) irriterer henne. Jeg er meget glad i min kone og ønsker henne tilbake (full av livsgnist). Hun er ikke seg selv og ønsker helst å flytte fra oss, og jeg mener dette vil være en stor tabbe av henne. Det er helt forferdelig å se en som du er så glad i være så ulykkelig. Jeg er fleksibel og elsker henne og er villig til å gjøre hva som helst for at hun skal ha det bra (selv om det bestyr at jeg er ute av bilde) Kan du gi meg noe råd? Hilsen en som er meget beskymret

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274420-jeg-er-alvorlig-bekymret-for-min-kone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det høres ut som hun kan være deprimert. Hun bør oppsøke fastlegen, for det finnes hjelp å få. Jeg anbefaler også å gå terapi i tillegg til eventuelle medisiner. Ofte kan begge i ekteskapet ha godt av å snakke med noen utenforstående selv om det bare er den ene som er syk. Familiekontoret er gratis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...