Gjest Rinja Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Her er mitt kvelsmat-tips ;o) Min kveldsmat nå, blir 2 stekte ostepølser kuttet opp, så heller jeg over "Rett i koppen" pasta bolognese....vips en deilig kveldsmat/nattmat....mmmm 6 snickers-is til dessert.....hæli Bedre enn tomater ;o) 0 Siter
kragens Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Sikker oppskrift for å legge på seg det der, spise masse usunt og gå og legge seg. Alt legger seg rundt magen. Sov godt. :-) 0 Siter
Gjest Rinja Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Sikker oppskrift for å legge på seg det der, spise masse usunt og gå og legge seg. Alt legger seg rundt magen. Sov godt. :-) Det er jo derfor jeg koser meg ekstra ) Trenger litt mage, og litt rumpe ) Måtte bare være litt "troll" mot "Får du panikk når du går opp i vekt-tråden?" ;o) 0 Siter
willow Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 seks snickers. yum! må innrømme at jeg ikke spiste det der før jeg la meg i går. men jeg syndet fælt med spisinga de siste ukene. ikke lett å holde seg til sunn kost når man får fyken fra den ene jobben sin og ser regningen fra lånekassa (jeg har høyeste type lån) sive inn i epost-mappa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.