Gå til innhold

Er du sulten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er mitt kvelsmat-tips ;o)

Min kveldsmat nå, blir 2 stekte ostepølser kuttet opp, så heller jeg over "Rett i koppen" pasta bolognese....vips en deilig kveldsmat/nattmat....mmmm

6 snickers-is til dessert.....hæli

Bedre enn tomater ;o)

Skrevet

Sikker oppskrift for å legge på seg det der, spise masse usunt og gå og legge seg. Alt legger seg rundt magen. Sov godt. :-)

Skrevet

Sikker oppskrift for å legge på seg det der, spise masse usunt og gå og legge seg. Alt legger seg rundt magen. Sov godt. :-)

Det er jo derfor jeg koser meg ekstra :o) Trenger litt mage, og litt rumpe :o)

Måtte bare være litt "troll" mot "Får du panikk når du går opp i vekt-tråden?" ;o)

Skrevet

seks snickers. yum! må innrømme at jeg ikke spiste det der før jeg la meg i går. men jeg syndet fælt med spisinga de siste ukene. ikke lett å holde seg til sunn kost når man får fyken fra den ene jobben sin og ser regningen fra lånekassa (jeg har høyeste type lån) sive inn i epost-mappa.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...