Sofline Skrevet 26. april 2007 Skrevet 26. april 2007 Banken min har ikke oppgitt hva jeg sparte i BSU i fjor, så jeg må selv føre det opp i selvangivelsen. Men hvor? Ifølge papirretledningen er det i post 1.5.1. Søker jeg på søkefunksjenen på internett kommer det også bare opp post 1.5.1, men der hvor det skal skrives inn står det "BSU i annen EØS-stat (ikke Norge). Dere som har BSU, under hvilket punkt står det oppført? 0 Siter
willow Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Hos meg står det ikke i en egen kolonne, men er slengt i samme kolonne som det vanlige bankgreia mi. Jeg har både BSU og forbrukskonto i Nordea, og dermed står det under renter/innskudd i Nordea Bank Norge Asa. 0 Siter
willow Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Hos meg står det ikke i en egen kolonne, men er slengt i samme kolonne som det vanlige bankgreia mi. Jeg har både BSU og forbrukskonto i Nordea, og dermed står det under renter/innskudd i Nordea Bank Norge Asa. Dvs putt det under 3.1 (om du har det i en bank som allerede er oppført). 0 Siter
Spirello Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Det rota jeg fælt med og, så endte med at jeg ringte Ligningskontoret og spurte etter 30 min. leting i selvangivelsen på nettet. Fikk til svar at det står oppført under innskudd/renter, men at summen jeg får igjen der (20% av spart beløp) vil komme frem på utskriften da vi får igjen pengene. Så får cvente og se da. Beløpet jeg har på BSU-kontoen hadde de fått med seg, men sto ikke 3000,- i noe kolonne, som jeg får redusert skatten siden jeg har spart 15 000,- i 2006. Bare sjekk at summen du har på kontoen er der, så er det registrert. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 Dvs putt det under 3.1 (om du har det i en bank som allerede er oppført). Jeg fant ikke plass til det der jeg... *dum* Nå har jeg sendt inn og skrevet det under tilleggsopplysninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.