Gå til innhold

BSU i selvangivelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Banken min har ikke oppgitt hva jeg sparte i BSU i fjor, så jeg må selv føre det opp i selvangivelsen. Men hvor?

Ifølge papirretledningen er det i post 1.5.1. Søker jeg på søkefunksjenen på internett kommer det også bare opp post 1.5.1, men der hvor det skal skrives inn står det "BSU i annen EØS-stat (ikke Norge).

Dere som har BSU, under hvilket punkt står det oppført?

Skrevet

Hos meg står det ikke i en egen kolonne, men er slengt i samme kolonne som det vanlige bankgreia mi. Jeg har både BSU og forbrukskonto i Nordea, og dermed står det under renter/innskudd i Nordea Bank Norge Asa.

Skrevet

Hos meg står det ikke i en egen kolonne, men er slengt i samme kolonne som det vanlige bankgreia mi. Jeg har både BSU og forbrukskonto i Nordea, og dermed står det under renter/innskudd i Nordea Bank Norge Asa.

Dvs putt det under 3.1 (om du har det i en bank som allerede er oppført).

Skrevet

Det rota jeg fælt med og, så endte med at jeg ringte Ligningskontoret og spurte etter 30 min. leting i selvangivelsen på nettet. Fikk til svar at det står oppført under innskudd/renter, men at summen jeg får igjen der (20% av spart beløp) vil komme frem på utskriften da vi får igjen pengene. Så får cvente og se da. :) Beløpet jeg har på BSU-kontoen hadde de fått med seg, men sto ikke 3000,- i noe kolonne, som jeg får redusert skatten siden jeg har spart 15 000,- i 2006. Bare sjekk at summen du har på kontoen er der, så er det registrert.

Skrevet

Dvs putt det under 3.1 (om du har det i en bank som allerede er oppført).

Jeg fant ikke plass til det der jeg... *dum* Nå har jeg sendt inn og skrevet det under tilleggsopplysninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...