Gå til innhold

Ok å ta bilde av seg selv?

Anbefalte innlegg

Gjest gjemmer nicket
Skrevet

Jeg hadde et bilde av meg selv på msn som jeg hadde tatt selv. En venninne så det og holdt på å le seg ihel. *flau og dum*

Skrevet

Jeg har også bilde på Msn som jeg har tatt selv, er vel ikke noe morsomt det vel?=)

Skrevet

Venninna di høres snål ut. Er vel ikke så uvanlig å ha bilde man har tatt selv på msn vel?

Skrevet

Tror hun ble sjalu fordi hun syntes du så bra ut på bildet jeg.

Mista nikket
Skrevet

Syns det er helt ok jeg. Da har de du snakker med et ansikt å forholde seg til. Mye bedre det enn f.eks fotball eller logoen til et idrettslag, det er i hverfall min mening,

Gjest lyspæra65
Skrevet

hva var galt med bildet da? syns ogs venninna di hørtes rar ut jeg, du skal da vel ikke bli flau over ha et bilde av deg selv, der folk snakker med deg? Spør henne hvorfor hun syns det er rart, det ville jeg gjort.

Gjest gjemmer nicket
Skrevet

hva var galt med bildet da? syns ogs venninna di hørtes rar ut jeg, du skal da vel ikke bli flau over ha et bilde av deg selv, der folk snakker med deg? Spør henne hvorfor hun syns det er rart, det ville jeg gjort.

Hun så det vel på armen. Det kan se ut som om jeg holder hånda på hofta min, eller som om jeg rekker ut armen. Jeg rekkte ut armen siden jeg tok bildet, men det ser ikke så dumt ut. Trodde jeg. Men hun lo. Det vises kun litt øverst av armen,

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Du er ikke alene om å ha et sånt bilde. Syns det er veldig mange som har tatt bilde av seg selv og lagt ut på en profil, jeg. (Særlig de som skal ta bilde av seg selv i undertøy eller gutter/menn som skal vise magemusklene. :-D )

Gjest ChiengMai
Skrevet

Geeeeeeeeez! Jeg også har et selvportrett på MSN. Men jeg er så hard at jeg hverken føler meg flau eller dum for jeg som aldri er fin på bilder syns faktisk dette er et litt OK bilde. ;-)

Eldste sønnen min er 8 år, og han elsker å ta selvportretter. Mange av de beste og/eller morsomste bildene av han har han selv tatt.

So... Keep on the good work!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du er ikke alene om å ha et sånt bilde. Syns det er veldig mange som har tatt bilde av seg selv og lagt ut på en profil, jeg. (Særlig de som skal ta bilde av seg selv i undertøy eller gutter/menn som skal vise magemusklene. :-D )

LOL

Og noen av oss er så A4 at vi bare tar anstendige bilder av oss selv, hehe. At jeg ikke har tenkt på det før ass!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

LOL

Og noen av oss er så A4 at vi bare tar anstendige bilder av oss selv, hehe. At jeg ikke har tenkt på det før ass!

Du får prøve å få med litt av bh-stroppen neste gang! LITT vågalt må det jo være! ;-)

Lurer på det meste og de fleste...
Skrevet

Om man tar et bilde selv, er det lett å gjøre det mye vakrere enn man egentlig er. Man kan feks eksperimentere med spesielle lys, som påvirker bildet endel... noen har f.eks. rosa hud, kanskje også kviser. Det er lett å skjule slikt med riktig bruk av lys.

Man kan også la være å ta bilde av hele ansiktet eller hele figuren. På den måten kan man skjule deler av seg selv man er mindre fornøyd med...

Det er ingenting galt i dette! Og det er mange som gjør dette, etter hva jeg kan erfare fra nettsteder som blink.no og nettby.no.

Men noen vil kanskje likevel ha et (subjektivt) negativt syn på dette. Kanskje de mener folk som gjør dette er skikkelig forfengelige. Eller barnslige... Og da kan man jo begynne å le av det, man ler jo av ting som er "harry".

Men jeg aner ikke om dette er saken i ditt tilfelle. For det første aner jeg ingenting om hvordan du ser ut, for det andre aner jeg ingenting av hvordan bildet ser ut, og for det tredje aner jeg heller ikke hvorfor hun lo av bildet. Jeg sier bare at dette er en mulighet :)

Skrevet

Da kan du fortelle henne at det er veldig, VELDIG vanlig med slike bilder i profiler, på hjemmesider etc etc. Det er hun som er parkert, kan du si. ;) Mange tar bildet mot et speil, slik at du ser både personen og kameraet (du har kanskje sett det berømmelige Conradi-bildet? Det er slik jeg mener, men ikke nødvendigvis med snoppen ute.. ;) )

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du får prøve å få med litt av bh-stroppen neste gang! LITT vågalt må det jo være! ;-)

Æ'kke så enkelt å få med BH-stroppa når man skal skjule dobbelhaka. :-D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Om man tar et bilde selv, er det lett å gjøre det mye vakrere enn man egentlig er. Man kan feks eksperimentere med spesielle lys, som påvirker bildet endel... noen har f.eks. rosa hud, kanskje også kviser. Det er lett å skjule slikt med riktig bruk av lys.

Man kan også la være å ta bilde av hele ansiktet eller hele figuren. På den måten kan man skjule deler av seg selv man er mindre fornøyd med...

Det er ingenting galt i dette! Og det er mange som gjør dette, etter hva jeg kan erfare fra nettsteder som blink.no og nettby.no.

Men noen vil kanskje likevel ha et (subjektivt) negativt syn på dette. Kanskje de mener folk som gjør dette er skikkelig forfengelige. Eller barnslige... Og da kan man jo begynne å le av det, man ler jo av ting som er "harry".

Men jeg aner ikke om dette er saken i ditt tilfelle. For det første aner jeg ingenting om hvordan du ser ut, for det andre aner jeg ingenting av hvordan bildet ser ut, og for det tredje aner jeg heller ikke hvorfor hun lo av bildet. Jeg sier bare at dette er en mulighet :)

"Om man tar et bilde selv, er det lett å gjøre det mye vakrere enn man egentlig er. Man kan feks eksperimentere med spesielle lys, som påvirker bildet endel... noen har f.eks. rosa hud, kanskje også kviser. Det er lett å skjule slikt med riktig bruk av lys."

Og i tillegg har man da Photsoshop! ;-)

• 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...