Gjest this is a signature Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Jeg får ikke noe lyd på PCn..Hva er skjedd? Lyden står jo på og ikke på demp... 0 Siter
Zummer Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Nederst til høyre også? På den lille volumknappen? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Nederst til høyre også? På den lille volumknappen? Ja... Det står ikke på demp der... 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Ja... Det står ikke på demp der... hvor får du ikke lyd? spill, filmer, musikk? greit å vite sånne ting også. Om det er filmer, test andre filmer, en del man laster ned trenger spesielle kodeker for å kunne spille av lyden i tillegg (last ned videolan player den da mer enn windows media player gjør), og når det gjelder musikk vet jeg at winamp har en dempe-knapp, om media player har det vet jeg ikke, du får se etter. i spill kan kan slå av lyd, har noen andre vært og tuklet for deg? er det systemlyder du mangler, du har ikke fjernet lydene derfra da? start - kontrolpanel - lyder og se der. er høytalerne på? mine har en knapp på seg man kan styre lyden på, den er ikke på 0 der? da hjelper det lite å skru på fullt på pcen. ledninger kan falle utav, satt i strømledningen om de krever det? prøv å restarte pcen, ting kan ofte henge seg litt opp å begynne å tulle om du ikke restarter often nok, 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 hvor får du ikke lyd? spill, filmer, musikk? greit å vite sånne ting også. Om det er filmer, test andre filmer, en del man laster ned trenger spesielle kodeker for å kunne spille av lyden i tillegg (last ned videolan player den da mer enn windows media player gjør), og når det gjelder musikk vet jeg at winamp har en dempe-knapp, om media player har det vet jeg ikke, du får se etter. i spill kan kan slå av lyd, har noen andre vært og tuklet for deg? er det systemlyder du mangler, du har ikke fjernet lydene derfra da? start - kontrolpanel - lyder og se der. er høytalerne på? mine har en knapp på seg man kan styre lyden på, den er ikke på 0 der? da hjelper det lite å skru på fullt på pcen. ledninger kan falle utav, satt i strømledningen om de krever det? prøv å restarte pcen, ting kan ofte henge seg litt opp å begynne å tulle om du ikke restarter often nok, Ingenting funker av lyd.. Jeg har laptop uten høyttalere.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 hvor får du ikke lyd? spill, filmer, musikk? greit å vite sånne ting også. Om det er filmer, test andre filmer, en del man laster ned trenger spesielle kodeker for å kunne spille av lyden i tillegg (last ned videolan player den da mer enn windows media player gjør), og når det gjelder musikk vet jeg at winamp har en dempe-knapp, om media player har det vet jeg ikke, du får se etter. i spill kan kan slå av lyd, har noen andre vært og tuklet for deg? er det systemlyder du mangler, du har ikke fjernet lydene derfra da? start - kontrolpanel - lyder og se der. er høytalerne på? mine har en knapp på seg man kan styre lyden på, den er ikke på 0 der? da hjelper det lite å skru på fullt på pcen. ledninger kan falle utav, satt i strømledningen om de krever det? prøv å restarte pcen, ting kan ofte henge seg litt opp å begynne å tulle om du ikke restarter often nok, Glem det...Skjønner ikke hva som var skjedd, men når jeg trykket av og på på "demp", så kom lyden...Weeeird.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.