Gå til innhold

Inntak til Høgskole.

Anbefalte innlegg

Gjest Tacomix
Skrevet

Jeg har idag sjekket søknadstallene som samordnaopptak la ut idag. Det viser seg at det er færre søkere som har det studiet som førsteprioritet enn det er plasser til. Det går ann å forandre på sin rekkefølge ang. studier fortsatt, men er det en mulighet for at jeg har kommet inn? Er kvalifisert osv.

Jeg har fått med meg at det er fagboksalg til uka og har lyst til å handle noen bøker til studiet for å spare penger. Men er det særlig smart for det?

Jeg har en følelse at jeg kommer inn da.

Skrevet

Så lenge det er færre søkere enn det er plasser kommer du helt sikkert inn så lenge du er kvalifisert. Du vet vel om du er kvalifisert?

Gjest Tacomix
Skrevet

Så lenge det er færre søkere enn det er plasser kommer du helt sikkert inn så lenge du er kvalifisert. Du vet vel om du er kvalifisert?

Takk for svaret:) Det skulle stå at: Jeg er kvalifisert. Går litt for fort. Så ja, jeg er kvalifisert. Da håper jeg at jeg kommer inn:)

Skrevet

Takk for svaret:) Det skulle stå at: Jeg er kvalifisert. Går litt for fort. Så ja, jeg er kvalifisert. Da håper jeg at jeg kommer inn:)

Det skal skje ett eller annet veldig mystisk hvis du ikke kommer inn når det er flere plasser enn søkere...

Gjest Tacomix
Skrevet

Det skal skje ett eller annet veldig mystisk hvis du ikke kommer inn når det er flere plasser enn søkere...

Da håper jeg at det ikke skjer noe mystiske ting i juli:) Takk for svaret:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...