Gjest Tacomix Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Jeg har idag sjekket søknadstallene som samordnaopptak la ut idag. Det viser seg at det er færre søkere som har det studiet som førsteprioritet enn det er plasser til. Det går ann å forandre på sin rekkefølge ang. studier fortsatt, men er det en mulighet for at jeg har kommet inn? Er kvalifisert osv. Jeg har fått med meg at det er fagboksalg til uka og har lyst til å handle noen bøker til studiet for å spare penger. Men er det særlig smart for det? Jeg har en følelse at jeg kommer inn da. 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Så lenge det er færre søkere enn det er plasser kommer du helt sikkert inn så lenge du er kvalifisert. Du vet vel om du er kvalifisert? 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Så lenge det er færre søkere enn det er plasser kommer du helt sikkert inn så lenge du er kvalifisert. Du vet vel om du er kvalifisert? Takk for svaret:) Det skulle stå at: Jeg er kvalifisert. Går litt for fort. Så ja, jeg er kvalifisert. Da håper jeg at jeg kommer inn:) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Takk for svaret:) Det skulle stå at: Jeg er kvalifisert. Går litt for fort. Så ja, jeg er kvalifisert. Da håper jeg at jeg kommer inn:) Det skal skje ett eller annet veldig mystisk hvis du ikke kommer inn når det er flere plasser enn søkere... 0 Siter
Gjest Tacomix Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Det skal skje ett eller annet veldig mystisk hvis du ikke kommer inn når det er flere plasser enn søkere... Da håper jeg at det ikke skjer noe mystiske ting i juli:) Takk for svaret:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.