Gjest takk for raskt svar Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Må jeg skru av noe før jeg prøver å bytte? Jeg har ikke gjørt det før. Jeg trykket inn knotten men den gikk ikke inn igjen. Nå tiner det i frysen.... 0 Siter
Atene Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Du bør ihvertfall skru av det som fikk sikringen til å gå. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Du har automatsikringer? Som Atene sier må du fjerne grunnen til at sikringen gikk i utgangspunktet. Om det er en varmeovn på kursen kan du skru ned den, er det lamper må du sjekke om noen av dem har kortsluttet (lyser alle?) osv. 0 Siter
Gjest Rinja Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Du har automatsikringer? Som Atene sier må du fjerne grunnen til at sikringen gikk i utgangspunktet. Om det er en varmeovn på kursen kan du skru ned den, er det lamper må du sjekke om noen av dem har kortsluttet (lyser alle?) osv. hmmm....trenger ikke kjærste du som klarer gutteting selv ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 hmmm....trenger ikke kjærste du som klarer gutteting selv ;o) :-P Det finnes ting selv jeg definerer som mannfolkarbeid... 0 Siter
fresja Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Har du automatsikringer, skifter du ikke sikring. Du bare tar opp den dingsen som er gått ned. Står jordfeilbryteren nede, tar du den opp. Anten er det feil med et eller annet apparat, eller så har du hatt for mange apparat på samtidig. I gamle hus f.eks., kan sikringene ha altfor lav ampere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.