Gå til innhold

bytte sikring

Gjest takk for raskt svar

Anbefalte innlegg

Gjest takk for raskt svar
Skrevet

Må jeg skru av noe før jeg prøver å bytte? Jeg har ikke gjørt det før. Jeg trykket inn knotten men den gikk ikke inn igjen. Nå tiner det i frysen....

Skrevet

Du bør ihvertfall skru av det som fikk sikringen til å gå.

Skrevet

Du har automatsikringer? Som Atene sier må du fjerne grunnen til at sikringen gikk i utgangspunktet. Om det er en varmeovn på kursen kan du skru ned den, er det lamper må du sjekke om noen av dem har kortsluttet (lyser alle?) osv.

Skrevet

Du har automatsikringer? Som Atene sier må du fjerne grunnen til at sikringen gikk i utgangspunktet. Om det er en varmeovn på kursen kan du skru ned den, er det lamper må du sjekke om noen av dem har kortsluttet (lyser alle?) osv.

hmmm....trenger ikke kjærste du som klarer gutteting selv ;o)

Skrevet

hmmm....trenger ikke kjærste du som klarer gutteting selv ;o)

:-P Det finnes ting selv jeg definerer som mannfolkarbeid...

Skrevet

Har du automatsikringer, skifter du ikke sikring. Du bare tar opp den dingsen som er gått ned. Står jordfeilbryteren nede, tar du den opp.

Anten er det feil med et eller annet apparat, eller så har du hatt for mange apparat på samtidig. I gamle hus f.eks., kan sikringene ha altfor lav ampere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...