Lillemus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg trodde garantert jeg hadde lagt på meg, men vekta viste 59,2! ) Og nå i ettermiddag var jeg flink - kjørte opp til Bymarka og delvis gikk / delvis jogget (!!!) rundt et av vannene der. Tok bare en halvtime da, men det var deilig å komme seg ut i det nydelige vårværet og få røre litt på kroppen! ) Må bli flinkere til det altså - synd det er parkeringsavgift på parkeringsplassene i marka i helgene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AveM Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg hiver meg også på her. Veide meg i morges og hadde lagt på meg 3-4 kg, så nå skjønner jeg hvorfor buksene strammer sånn. Har slanket meg litt denne her uka, så har nok veid enda mer enn i morges. Vekt: 55 kg. Mål: 51-52 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har gått ned 900 gram denne uka. Er fornøyd med det, så håper jeg klarer å fortsette slik. Har fortsatt mange kilo igjen, men får ta det gradvis. Skal snart ut å jogge jeg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Glemte hele veiinga på fredag, men veide meg i dag - 65,5 kilo. Ca en kilo ned fra forrige uke. Føler vekta svinger litt opp og ned en kilo nå og da, og jeg har problemer med å fokusere på målet mitt, som er 62 kilo.... Men jeg har ikke lyst til å gi opp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest samme vekt, samme mål:o) Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Glemte hele veiinga på fredag, men veide meg i dag - 65,5 kilo. Ca en kilo ned fra forrige uke. Føler vekta svinger litt opp og ned en kilo nå og da, og jeg har problemer med å fokusere på målet mitt, som er 62 kilo.... Men jeg har ikke lyst til å gi opp! Jeg var også 65,5 kg på vekten i dag, og har 62 kg som mål og matchvekt. Stresser ikke med det, men i løpet av sommerferien, helst tidlig, håper jeg at jeg er der. Jeg får komme innom og se hvordan det går med deg. Det er ikke helt lett å gå ned de siste tre kiloene heller. De sitter veldig godt fast. Hviken dag veier du deg vanligvis? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg var også 65,5 kg på vekten i dag, og har 62 kg som mål og matchvekt. Stresser ikke med det, men i løpet av sommerferien, helst tidlig, håper jeg at jeg er der. Jeg får komme innom og se hvordan det går med deg. Det er ikke helt lett å gå ned de siste tre kiloene heller. De sitter veldig godt fast. Hviken dag veier du deg vanligvis? Det er fredag som er "uten-en tråd" - veiedagen :-) Jeg begynte før jul, og var vel oppe i 67. Har vært nede i 64,8 - men klarer ikke å gå ned nå.... Prøver å trene to ganger i uka og spise litt hyppigere enn jeg egentlig føler for, men det grå litt tregt.... Målet mitt var 62 før sommeren, men her i sør er det jo sommer nå, så det klarte jeg ikke.... Men fint at du blir med, så kan vi oppmuntre hverandre sammen! Det er egentlig bare litt oppstramming av slappe og dvaske kroppsdeler som er saken for min del, ikke direkte slanking :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest samme vekt, samme mål:o) Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det er fredag som er "uten-en tråd" - veiedagen :-) Jeg begynte før jul, og var vel oppe i 67. Har vært nede i 64,8 - men klarer ikke å gå ned nå.... Prøver å trene to ganger i uka og spise litt hyppigere enn jeg egentlig føler for, men det grå litt tregt.... Målet mitt var 62 før sommeren, men her i sør er det jo sommer nå, så det klarte jeg ikke.... Men fint at du blir med, så kan vi oppmuntre hverandre sammen! Det er egentlig bare litt oppstramming av slappe og dvaske kroppsdeler som er saken for min del, ikke direkte slanking :-) Min erfaring er at de siste kiloene alltid trenger skikkelig mosjonshjelp. Det står stille hvis en ikke går en 45 minutters tur eller noe i den duren hver eneste dag. For meg er det ihvertfall slik. Og med daglig trim blir det strammere også. Så jeg har intensjoner om en gåtur hver dag nå i det fine været. Så kommer kanskje resultatene.Jeg har også veldig god erfaring i effekten av å drikke to liter vann hver dag. Da renner det lettere av. Kommer innom på fredag, selv om det bare er noen dager til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drajaba... Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Kan jeg spørre hvor høye dere er? Jeg selv er 168 cm høy, veier 67.6 kg og skal ned til 62 kg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Kan jeg spørre hvor høye dere er? Jeg selv er 168 cm høy, veier 67.6 kg og skal ned til 62 kg. Jeg er bare 152,5 cm... ) Veier 59-60 kg og har bestemt meg for å være fornøyd så lenge jeg holder meg under 60. Litt småfrodig er jeg jo, men det virker ikke som om kjæresten min har noe imot det så da så. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå ville jeg i gang med trening igjen, men tror du ikke bekkenet gikk utav plass igjen. Jeg skal til behandling om noen uker, men jeg må da kunne bevege meg uten at kroppen går av hengslene. *frustrert* Vekta er enda 80 og jeg føler meg pyton. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg er bare 152,5 cm... ) Veier 59-60 kg og har bestemt meg for å være fornøyd så lenge jeg holder meg under 60. Litt småfrodig er jeg jo, men det virker ikke som om kjæresten min har noe imot det så da så. ) Må bare få småmobbe deg litt, sånn i all vennskapelighet ;-)) 152,5? Veeeldig viktig å få med den halve cm ikke sant? :-) Er selv ganske så liten, men har ikke målt meg på noen år, men tipper jeg fortsatt er et sted mellom 160-161. Åssen får man forresten målt seg korrekt? Har ikke målt meg siden 6.klasse, da var jeg høyest i klassen, nå for tiden er det ikke mange jeg er høyere enn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Må bare få småmobbe deg litt, sånn i all vennskapelighet ;-)) 152,5? Veeeldig viktig å få med den halve cm ikke sant? :-) Er selv ganske så liten, men har ikke målt meg på noen år, men tipper jeg fortsatt er et sted mellom 160-161. Åssen får man forresten målt seg korrekt? Har ikke målt meg siden 6.klasse, da var jeg høyest i klassen, nå for tiden er det ikke mange jeg er høyere enn... Den halve cm er veeeeldig viktig må vite! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilje Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Den halve cm er veeeeldig viktig må vite! ;o) hehehe ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.