smurf78 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Skal skrive en liten uformell hilsen til noen nye venner i utlandet. De er barn begge to. Kan jeg avslutte med "Kind regards" eller er det for formelt? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 With kind regards betyr "med vennlig hilsen", så det går sikkert fint 0 Siter
smurf78 Skrevet 27. april 2007 Forfatter Skrevet 27. april 2007 Lurer også på hvordan man skriver: "Hils så masse til Per og Kari" (som altså er foreldrene til barna) 0 Siter
Gjest lyspæra65 Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Lurer også på hvordan man skriver: "Hils så masse til Per og Kari" (som altså er foreldrene til barna) Say hi to your mom and dad from me/us! Say hi to blir det samme som hils til uansett hvem man sier det til (jeg har hvertfall aldri hørt noen "formell" utgave) 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Lurer også på hvordan man skriver: "Hils så masse til Per og Kari" (som altså er foreldrene til barna) send my greetings to Per and Kari, send my love to Per and Kari (vet ikke hvor aktuelt det er å bruke ordet love, selv om jeg tror det ikke er like "seriøst" som vi nordmenn tror det er.. ) 0 Siter
Lurer på det meste og de fleste... Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 "Best fucking regards from me" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.