Gjest annonoo Skrevet 27. april 2007 Skrevet 27. april 2007 Når jeg har slitt som verst, to perioder i livet mitt. Har jeg rugget, sittet apatisk på gulvet og rugget. Er det noen som vet hvorfor man gjør dette? Jeg har ikke visst noen annen måte å få tiden til å gå, men det må jo være en grunn til at man gjør det? Noen forslag? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Som små barn ble vi kanskje vugget i søvn,derfor tror jeg at man blir rolig når man rugger 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Som små barn ble vi kanskje vugget i søvn,derfor tror jeg at man blir rolig når man rugger Ikke sikkert det er så dum sammenligning nei, vi blir jo nesten konstant vugget når vi ligger i mors liv også. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Ikke sikkert det er så dum sammenligning nei, vi blir jo nesten konstant vugget når vi ligger i mors liv også. Nettopp Det var en psykolog som sa dette til meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.