Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal flytte til Norge. Jeg har skjønt at bensinen koster litt mere enn her (2 kr literen), men jeg nekter å kjøpe bil med 60 hk og toppfart på 130.

Jeg leide en Suzuki Ilana (eller noe sånt) da jeg var i Norge for et par år siden. Biler har Suzuki klart ikke greie på. Folkeskrammel!

Jeg har ikke tenkt å overskride 300 000 kr.

Da er mine valg;

Mercedes E klasse 200 eller CDI 220, rundt 2003 modell.

BMW 5ettelerannet. Samme år.

Audi A6, men ikke med 1,6 liters motor. 1,6 liter passer best på gressklipper.

SAAB? 9-5? Er dette noe?

Volvo S60.

Jeg dumpet over en Ford Explorer 1998 modell. Det er nesten den samme bilen jeg kjører nå (1999), men den drar 1,6 liter på mila. Hva koster egentlig bensinen i Gnore?

Hvorfor i all verden stiller jeg disse spørsmålene på et kjerringforum?

Skrevet

kr11.67 i dag for 95 blyfri. Søndagene kan man være heldig å få tak i bensin til rett over ti kr.

Skrevet

I dag så jeg bensin til 12,04 kr/l ved der jeg jobber, men den er vanligvis billigst på søndager og da kan den ligge ned mot 11,-.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1177704130' post='3601269]

Dieselbil, da? VW Passat eller Touran?

Jeg leste for noen år siden at Passaten var befengt med feil, og den eneste VW jeg kunne tenkt meg for tiden er en Touareg.

Alle de bilene jeg ser på kommer i dieselutgave også, og men det virker som om bensinvariantene går billigere.

Egentlig er jeg mest BMW. SAAB har turbo. Jeg forventer ikke at du som dame skal vite hva det er for noe, men det er en dings på bilen som er en like stor WOW faktor for oss gutta som en rød bil er for dere damer.

Skrevet

Ikke at jeg har greie på bil, men kjøp i alle fall en som går langt på literen. Så vidt jeg vet utelukker det i alle fall Mercedes.

Gjest ricoline
Skrevet

Gå for en BMW. Om ikke annet så er det den mest sexy'e bilen! ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg skjønte vel egentlig bare ordet "flytte" i det innlegget, og vil derfor ønske deg velkommen til Norge.

Skrevet

BMW er rånebil og kun teit. Er det noen som ligger i støtfangeren din bak, freser forbi i en sving for så å svinge av veien 200 meter senere kan du banne på at vedkommende kjører bmw...

Gjest Pontiac
Skrevet

Hvorfor du stiller disse spørsmålene på et kjerringforum?

Kanskje fordi det...

1 - finnes noen kæller her også...

eller...

2 - det finnes også kvinns som liker og vet litt om bil...

Har akkurat kjøpt meg bil selv, og fant ut på vegen at den bilen som gav mest bil for pengene var Mercedes. Det var i prisklassen jeg var ute etter, som er noe lavere enn din.

black wealch
Skrevet

Synes Audi er sexyest jeg dah..... ;-)

Skrevet

*Gliser* ;o)

Gjest ricoline
Skrevet

Audi kommer som en god nummer to. ;-)

Gjest ricoline
Skrevet

BMW er rånebil og kun teit. Er det noen som ligger i støtfangeren din bak, freser forbi i en sving for så å svinge av veien 200 meter senere kan du banne på at vedkommende kjører bmw...

Ja, det er desverre alt for mange 18-årige gutter som kjører BMW. Så det er mer sjåføren det er noe feil med enn bilen. BMW'er er gode biler å kjøre også.

Skrevet

Hvorfor du stiller disse spørsmålene på et kjerringforum?

Kanskje fordi det...

1 - finnes noen kæller her også...

eller...

2 - det finnes også kvinns som liker og vet litt om bil...

Har akkurat kjøpt meg bil selv, og fant ut på vegen at den bilen som gav mest bil for pengene var Mercedes. Det var i prisklassen jeg var ute etter, som er noe lavere enn din.

Har dere sjekket noe på deleprisene på Mercedes? Her nede er de billige. BMW er desidert de dyreste.

Skrevet

Jeg skjønte vel egentlig bare ordet "flytte" i det innlegget, og vil derfor ønske deg velkommen til Norge.

Takk, men det er enda noen måneder til. Driver og sjekker markedet.

Skrevet

Enig. Mercedes er gubbeaktig, men jeg liker litt komfort.

Skrevet

Enig. Mercedes er gubbeaktig, men jeg liker litt komfort.

.

Skrevet

Fordi du har gått i hundene?

Livet er vanskelig, og hund har jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...