Gå til innhold

cipralex 10mg/parozetin 20mg

Anbefalte innlegg

Eg har over mange år vore plaget med "nerver" og av den grunn brukt forskjellige medisiner. For nokre år sidan var eg innlagt på psykiatrisk klinikk, ved utskrivelsen fekk eg Parozetin 20mg 1tab. pr dag. Denne medisinen hjelpte meg over depresjonen, eg følte meg så bra at eg sluttet med medisin.

Etter ein periode på nokre månader fekk eg tilbakefall.

Av ein turnuskandidat fekk eg utskrevet Cipralex 10mg, denne medisinen tålte eg ikkje, fekk tildels store magesmerter. Eg kontaktet så fastlegen, han sette meg da på Parozetin 20mg x 2 pr. dag, denne har eg brukt i 1mnd. Dette medfører at eg stadig er trøtt og uopplagt. Spørsmålet blir kan eg gå tilbake til Parozetin 20mg. 1pr.dag. I tillegg kan nevnes at eg bruker Albyl-E blodfortynnende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/274543-cipralex-10mgparozetin-20mg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...